dc.contributor.advisor |
Juříková, Martina
|
|
dc.contributor.author |
Zacha, Leoš
|
|
dc.date.accessioned |
2010-07-17T14:48:10Z |
|
dc.date.available |
2019-04-27T23:00:10Z |
|
dc.date.issued |
2009-04-27 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
cs |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/8681
|
|
dc.description.abstract |
Teoretická část práce věnuje pozornost event marketingové strategii, novým přístupům k event marketingu a specifikům marketingových komunikací u kulturně-vzdělávacích akcí. V praktické části je charakterizován Filmový festival Zlín a jeho event marketingové aktivi-ty. Dále jsou klasifikovány eventy FF Zlín a u vybraných zástupců analyzován proces jejich přípravy a realizace s důrazem na efektivitu komunikace. Závěry jsou následně sestaveny do SWOT analýzy. Na základě výstupu z analýz je v projektové části práce vytvořen komplexní plán event marketingových aktivit FF Zlín pro další ročník a zobecněna doporu-čení pro kulturně vzdělávací programy. |
cs |
dc.format |
88 s., 2 s. obr. priloh |
cs |
dc.format.extent |
1968141 bytes |
cs |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cs |
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 27.04.2019 |
|
dc.subject |
event marketing
|
cs |
dc.subject |
komunikace
|
cs |
dc.subject |
kulturně-vzdělávací akce
|
cs |
dc.subject |
event marketingová strategie
|
cs |
dc.subject |
plánování
|
cs |
dc.subject |
realizace
|
cs |
dc.subject |
Keywords: event marketing
|
en |
dc.subject |
communication
|
en |
dc.subject |
cultural-educational events
|
en |
dc.subject |
strategy of event marketing
|
en |
dc.subject |
planning
|
en |
dc.subject |
realization
|
en |
dc.title |
Event marketing kulturně-vzdělávací akce |
cs |
dc.title.alternative |
Event marketing of cultural-educational event |
en |
dc.type |
diplomová práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Podlešák, Petr |
|
dc.date.accepted |
2009-05-29 |
|
dc.description.abstract-translated |
The theoretical part of this work is aimed at strategy of event marketing, new applications to event marketing and also specifications of marketing communications of cultural-educational events. In the practical part the Film festival Zlin and its activities of event marketing are characterized. There are also events of Film festival Zlin classified. Chosen representatives are analyzed in the process of preparation and realization aimed on stress of the communication efficiency. Conclusions are based on the SWOT analysis. Complex plan of the event marketing activities on FF Zlín to the next year and common recommendation of the cultural-educational programs are made in the project part of the work, based on recommendation of analysis. |
en |
dc.description.department |
Ústav marketingových komunikací |
cs |
dc.description.result |
obhájeno |
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/185
|
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/220
|
cs |
dc.rights.auth |
IP |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketingové komunikace |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketing communications |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications |
en |
dc.thesis.degree-name |
Mgr. |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Mediální a komunikační studia |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Media and Communication Studies |
en |
dc.identifier.stag |
10589
|
|
dc.date.assigned |
2009-01-12 |
|
utb.result.grade |
C |
|