Event marketing kulturně-vzdělávací akce

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Event marketing kulturně-vzdělávací akce

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Event marketing kulturně-vzdělávací akce
Autor: Zacha, Leoš
Vedoucí: Juříková, Martina
Abstrakt: Teoretická část práce věnuje pozornost event marketingové strategii, novým přístupům k event marketingu a specifikům marketingových komunikací u kulturně-vzdělávacích akcí. V praktické části je charakterizován Filmový festival Zlín a jeho event marketingové aktivi-ty. Dále jsou klasifikovány eventy FF Zlín a u vybraných zástupců analyzován proces jejich přípravy a realizace s důrazem na efektivitu komunikace. Závěry jsou následně sestaveny do SWOT analýzy. Na základě výstupu z analýz je v projektové části práce vytvořen komplexní plán event marketingových aktivit FF Zlín pro další ročník a zobecněna doporu-čení pro kulturně vzdělávací programy.
URI: http://hdl.handle.net/10563/8681
Datum: 2009-04-27
Dostupnost: Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 27.04.2019
Ústav: Ústav marketingových komunikací
Studijní obor: Marketingové komunikace
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: C 10589


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit
zacha_2009_dp.pdfZablokované 1.876Mb PDF Zobrazit/otevřít
zacha_2009_vp.doc 51Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít
zacha_2009_op.doc 56Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet