Marketingový plán penzionu Relax

DSpace Repository

Language: English čeština 

Marketingový plán penzionu Relax

Show simple item record

dc.contributor.advisor Potyka, Jan
dc.contributor.author Straka, Radim
dc.date.accessioned 2010-07-17T14:41:59Z
dc.date.issued 2008-12-12
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/8664
dc.description.abstract Bakalářská práce je rozdělena na dvě hlavní části. V teoretické části jsou za pomoci odborné literatury zpracovány poznatky týkající se marketingového plánování. Marketingový plán je podrobně rozebrán od definice až po samotný obsah. Poté následuje seznámení s marketingem služeb a cestovním ruchem. Na závěr teoretické části je rozpracována hotelová klasifikace v České republice. V praktické části se bakalářská práce zabývá již samotným návrhem marketingového plánu pro nově vznikající penzion Relax v Krkonoších. Jsou zde popsány marketingové cíle a strategie. Pomocí jednotlivých analýz je zjišťován současný konkurenční stav penzionu Relax. Na konci je sestaven rozpočet a systém měření kontroly, který bude vyhodnocovat výsledky plnění cílů marketingového plánu. cs
dc.format 78 s., 8 s. příloh cs
dc.format.extent 1976453 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 12.12.2038
dc.subject marketingové plánování cs
dc.subject marketingový plán cs
dc.subject marketing planning en
dc.subject marketing plan en
dc.title Marketingový plán penzionu Relax cs
dc.title.alternative Marketing plan of pension Relax en
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Kubíčková, Miloslava
dc.date.accepted 2009-01-20
dc.date.vskp-available 2038-12-12
dc.description.abstract-translated This bachelor thesis is divided in two parts. The theoretical part deals with marketing planning. Based on literature, the marketing plan is analysed from the definition to its content. Afterwards, the introduction of marketing of services and tourism follow. In the end of this part, the hotel classification in Czech Republic is worked up. The practical part deals with the scheme of marketing plan designed for newly built pension relax in Krkonoše Mountains. Marketing purposes and strategies are described here. By the help of several analyses current competitive capacity of the hotel is identified. The end of this work brings the budget and the control system which will evaluate the results of marketing plan fulfilment. en
dc.description.department Vyšší odborná škola ekonomická cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/123 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.rights.auth IP cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics en
dc.thesis.degree-name Bc. cs
dc.thesis.degree-program Ekonomika a management cs
dc.thesis.degree-program Economics and Management en
dc.identifier.stag 10425
dc.date.assigned 2008-10-10
utb.result.grade D


Files in this item

Files Size Format View
straka_2009_bp.pdfBlocked 1.884Mb PDF View/Open
straka_2009_vp.pdf 33.19Kb PDF View/Open
straka_2009_op.doc 55.5Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account