Marketingový plán penzionu Relax
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Potyka, Jan
|
|
dc.contributor.author |
Straka, Radim
|
|
dc.date.accessioned |
2010-07-17T14:41:59Z |
|
dc.date.issued |
2008-12-12 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
cs |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/8664
|
|
dc.description.abstract |
Bakalářská práce je rozdělena na dvě hlavní části. V teoretické části jsou za pomoci odborné literatury zpracovány poznatky týkající se marketingového plánování. Marketingový plán je podrobně rozebrán od definice až po samotný obsah. Poté následuje seznámení s marketingem služeb a cestovním ruchem. Na závěr teoretické části je rozpracována hotelová klasifikace v České republice. V praktické části se bakalářská práce zabývá již samotným návrhem marketingového plánu pro nově vznikající penzion Relax v Krkonoších. Jsou zde popsány marketingové cíle a strategie. Pomocí jednotlivých analýz je zjišťován současný konkurenční stav penzionu Relax. Na konci je sestaven rozpočet a systém měření kontroly, který bude vyhodnocovat výsledky plnění cílů marketingového plánu. |
cs |
dc.format |
78 s., 8 s. příloh |
cs |
dc.format.extent |
1976453 bytes |
cs |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cs |
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 12.12.2038 |
|
dc.subject |
marketingové plánování
|
cs |
dc.subject |
marketingový plán
|
cs |
dc.subject |
marketing planning
|
en |
dc.subject |
marketing plan
|
en |
dc.title |
Marketingový plán penzionu Relax |
cs |
dc.title.alternative |
Marketing plan of pension Relax |
en |
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Kubíčková, Miloslava |
|
dc.date.accepted |
2009-01-20 |
|
dc.date.vskp-available |
2038-12-12 |
|
dc.description.abstract-translated |
This bachelor thesis is divided in two parts. The theoretical part deals with marketing planning. Based on literature, the marketing plan is analysed from the definition to its content. Afterwards, the introduction of marketing of services and tourism follow. In the end of this part, the hotel classification in Czech Republic is worked up. The practical part deals with the scheme of marketing plan designed for newly built pension relax in Krkonoše Mountains. Marketing purposes and strategies are described here. By the help of several analyses current competitive capacity of the hotel is identified. The end of this work brings the budget and the control system which will evaluate the results of marketing plan fulfilment. |
en |
dc.description.department |
Vyšší odborná škola ekonomická |
cs |
dc.description.result |
obhájeno |
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/123
|
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/220
|
cs |
dc.rights.auth |
IP |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketing |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketing |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Ekonomika a management |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Economics and Management |
en |
dc.identifier.stag |
10425
|
|
dc.date.assigned |
2008-10-10 |
|
utb.result.grade |
D |
|
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account