Marketingový plán penzionu Relax
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Marketingový plán penzionu Relax |
Autor: |
Straka, Radim
|
Vedoucí: |
Potyka, Jan
|
Abstrakt:
|
Bakalářská práce je rozdělena na dvě hlavní části. V teoretické části jsou za pomoci odborné literatury zpracovány poznatky týkající se marketingového plánování. Marketingový plán je podrobně rozebrán od definice až po samotný obsah. Poté následuje seznámení s marketingem služeb a cestovním ruchem. Na závěr teoretické části je rozpracována hotelová klasifikace v České republice. V praktické části se bakalářská práce zabývá již samotným návrhem marketingového plánu pro nově vznikající penzion Relax v Krkonoších. Jsou zde popsány marketingové cíle a strategie. Pomocí jednotlivých analýz je zjišťován současný konkurenční stav penzionu Relax. Na konci je sestaven rozpočet a systém měření kontroly, který bude vyhodnocovat výsledky plnění cílů marketingového plánu. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/8664
|
Datum:
|
2008-12-12 |
Dostupnost:
|
Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 12.12.2038
|
Ústav:
|
Vyšší odborná škola ekonomická |
Studijní obor:
|
Marketing |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
D
10425
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet