Globalizace a americký styl života v českých reklamách, kulturní důsledky

DSpace Repository

Language: English čeština 

Globalizace a americký styl života v českých reklamách, kulturní důsledky

Show simple item record

dc.contributor.advisor Křížek, Zdeněk
dc.contributor.author Hurt, Robert
dc.date.accessioned 2010-07-17T14:41:23Z
dc.date.issued 2009-04-27
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/8662
dc.description.abstract Diplomová práce pojednává o vlivu globalizace a globálních trendů na společnost a kulturu, na rozhodování firem při výběru vhodných typů reklamních kampaní určených pro český trh. Práce zkoumá výběr mezi globálním a lokálním, mezi sklízením ekonomických výhod ze standardizované výroby nebo vstřícným přístupem k místním spotřebitelským potřebám a návykům. Praktická část analyzuje výsledky sondy, která zjišťovala postoje české veřejnosti k reklamě. V této části jsou také popsány a analyzovány reklamní kampaně firem ze čtyř různých odvětví. Na základě výsledků zjištěných průzkumem pak byly příklady kampaní vyhodnoceny a bylo zformulováno doporučení pro budoucí komunikaci. cs
dc.format 79 cs
dc.format.extent 5057254 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Práce bude přístupná bez omezení od 27.04.2039
dc.subject globalizace cs
dc.subject kultura cs
dc.subject kulturní dimenze cs
dc.subject mezinárodní marketing cs
dc.subject interkulturní komunikace cs
dc.subject reklama cs
dc.subject teorie reklamy cs
dc.subject reklamní strategie cs
dc.subject globální reklamní kampaně cs
dc.subject glokalizace cs
dc.subject adaptace cs
dc.subject marketingový výzkum cs
dc.subject reklamní výzkum cs
dc.subject globalization en
dc.subject culture en
dc.subject cultural dimenzion en
dc.subject international marketing en
dc.subject intercultural communication en
dc.subject advertising en
dc.subject theory of advertising en
dc.subject strategies of advertising en
dc.subject global advertising campaigns en
dc.subject glocalization en
dc.subject adaptation en
dc.subject marketing research en
dc.subject advertising research en
dc.title Globalizace a americký styl života v českých reklamách, kulturní důsledky cs
dc.title.alternative Globalization and American lifestyle in Czech advertisings, cultural consequences en
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Zavřelová, Veronika
dc.date.accepted 2009-05-26
dc.date.vskp-available 2039-04-27
dc.description.abstract-translated Diploma paper deals with influence of globalization and global trends on the society and culture, on decision making of the companies in assessment suitable styles of the advertising campaigns which are dedicated for Czech market. Thesis investigate selection between global and local, reaping the economic benefits of standardized production or accommodating local needs and habits. Practical part analyses results of investigation which polled the positions of the Czech community towards the advertising. In this part are also described and analyzed advertising campaigns of companies from four different branches. On the results found out in the investigation were the examples of campaignes evaluated and there was formulate recommendation for the prospective communication. en
dc.description.department Ústav marketingových komunikací cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/185 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.rights.auth veřejné cs
dc.thesis.degree-discipline Marketingové komunikace cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing Communications en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications en
dc.thesis.degree-name Mgr. cs
dc.thesis.degree-program Mediální a komunikační studia cs
dc.thesis.degree-program Media and Communication Studies en
dc.identifier.stag 10604
dc.date.assigned 2009-01-12
utb.result.grade A


Files in this item

Files Size Format View
hurt_2009_dp.pdfBlocked 4.822Mb PDF View/Open
hurt_2009_vp.doc 57.5Kb Microsoft Word View/Open
hurt_2009_op.doc 51Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account