Analýza vybraných sponzorských aktivit společnosti Barum Continental spol. s r. o.
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Kozák, Vratislav
|
|
dc.contributor.author |
Chmelař, Lukáš
|
|
dc.date.accessioned |
2010-07-17T13:28:33Z |
|
dc.date.available |
2010-07-17T13:28:33Z |
|
dc.date.issued |
2009-05-22 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
cs |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/8548
|
|
dc.description.abstract |
Tato bakalářská práce se zabývá sponzoringem. V teoretické části je rozebrána marketin-gová komunikace na jednotlivé části s důrazem na sponzoring. V praktické části je popsána jedna z nejvýznamnějších sponzorských aktivit firmy Barum Continental spol. s r. o., která patří do nadnárodního koncernu Continental AG. Práce se zaměřuje na analýzu marketin-gové komunikace značky Continental, prostřednictvím sponzoringu světového a evropské-ho fotbalového šampionátu. V závěru práce jsou uvedeny možné budoucí sponzorské akti-vity firmy a s nimi související rizika. |
cs |
dc.format |
62 s. , 2 s. obr. příloh |
cs |
dc.format.extent |
3239884 bytes |
cs |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cs |
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
Marketingová komunikace
|
cs |
dc.subject |
nástroje marketingové komunikace
|
cs |
dc.subject |
sponzoring
|
cs |
dc.subject |
povědomí o značce
|
cs |
dc.subject |
riziková analýza
|
cs |
dc.subject |
Marketing communication
|
en |
dc.subject |
marketing communication tools
|
en |
dc.subject |
sponsoring
|
en |
dc.subject |
brand awareness
|
en |
dc.subject |
risk analysis
|
en |
dc.title |
Analýza vybraných sponzorských aktivit společnosti Barum Continental spol. s r. o. |
cs |
dc.title.alternative |
Analysis of selective sponsoring activities company Barum Continental |
en |
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Kučera, Karel |
|
dc.date.accepted |
2009-06-08 |
|
dc.description.abstract-translated |
This bachelor's thesis is focused on sponsoring. In theoretical part marketing communi-cation is divided into single parts with emphasis on sponsoring. In practical part is descri-bed one of the most important sponsor activity of Barum Continental which is a part of the Continental AG international group. This thesis is also focused on marketing communi-cation analysis of Continental brand via sponsoring on World and European football cham-pionship. In conclusion of my thesis are mentioned future sponsor activities of the compa-ny and risks that are related to them. |
en |
dc.description.department |
Ústav managementu a marketingu |
cs |
dc.description.result |
obhájeno |
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/116
|
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/220
|
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Management a ekonomika |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Management and economics |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Ekonomika a management |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Economics and Management |
en |
dc.identifier.stag |
11754
|
|
dc.date.assigned |
2009-03-16 |
|
utb.result.grade |
E |
|
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account