Analýza vybraných sponzorských aktivit společnosti Barum Continental spol. s r. o.
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Analýza vybraných sponzorských aktivit společnosti Barum Continental spol. s r. o. |
Autor: |
Chmelař, Lukáš
|
Vedoucí: |
Kozák, Vratislav
|
Abstrakt:
|
Tato bakalářská práce se zabývá sponzoringem. V teoretické části je rozebrána marketin-gová komunikace na jednotlivé části s důrazem na sponzoring. V praktické části je popsána jedna z nejvýznamnějších sponzorských aktivit firmy Barum Continental spol. s r. o., která patří do nadnárodního koncernu Continental AG. Práce se zaměřuje na analýzu marketin-gové komunikace značky Continental, prostřednictvím sponzoringu světového a evropské-ho fotbalového šampionátu. V závěru práce jsou uvedeny možné budoucí sponzorské akti-vity firmy a s nimi související rizika. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/8548
|
Datum:
|
2009-05-22 |
Dostupnost:
|
Bez omezení |
Ústav:
|
Ústav managementu a marketingu |
Studijní obor:
|
Management a ekonomika |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
E
11754
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet