Analýza vybraných sponzorských aktivit společnosti Barum Continental spol. s r. o.

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Analýza vybraných sponzorských aktivit společnosti Barum Continental spol. s r. o.

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Analýza vybraných sponzorských aktivit společnosti Barum Continental spol. s r. o.
Autor: Chmelař, Lukáš
Vedoucí: Kozák, Vratislav
Abstrakt: Tato bakalářská práce se zabývá sponzoringem. V teoretické části je rozebrána marketin-gová komunikace na jednotlivé části s důrazem na sponzoring. V praktické části je popsána jedna z nejvýznamnějších sponzorských aktivit firmy Barum Continental spol. s r. o., která patří do nadnárodního koncernu Continental AG. Práce se zaměřuje na analýzu marketin-gové komunikace značky Continental, prostřednictvím sponzoringu světového a evropské-ho fotbalového šampionátu. V závěru práce jsou uvedeny možné budoucí sponzorské akti-vity firmy a s nimi související rizika.
URI: http://hdl.handle.net/10563/8548
Datum: 2009-05-22
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav managementu a marketingu
Studijní obor: Management a ekonomika
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: E 11754


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit
chmelař_2009_bp.pdf 3.089Mb PDF Zobrazit/otevřít
chmelař_2009_vp.doc 47Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít
chmelař_2009_op.pdf 49.97Kb PDF Zobrazit/otevřít

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet