dc.contributor.advisor |
Hala, Marek
|
|
dc.contributor.author |
Požárová, Monika
|
|
dc.date.accessioned |
2010-07-17T12:59:18Z |
|
dc.date.available |
2018-12-12T00:00:09Z |
|
dc.date.issued |
2008-12-12 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
cs |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/8484
|
|
dc.description.abstract |
Cílem této práce je navrhnout zlepšení procesů prodeje a získávání zákazníka obchodními odděleními společnosti TAJMAC-ZPS, a.s. Teoretická část práce vysvětluje teoretické poznatky v oblasti prodeje a vztahů se zákazníky. Analytická část seznamuje se zjištěnými způsoby získávání zákazníka a má za úkol zhodnotit přednosti a nedostatky prodeje a procesu získávání zákazníka. V praktické části je navrženo několik způsobů zlepšení chodu obchodních oddělení a řízení vztahů se zákazníky. |
cs |
dc.format |
66 |
cs |
dc.format.extent |
1634686 bytes |
cs |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cs |
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 12.12.2018 |
|
dc.subject |
prodej
|
cs |
dc.subject |
vztahy se zákazníky
|
cs |
dc.subject |
proces získávání zákazníka
|
cs |
dc.subject |
obchodní oddělení
|
cs |
dc.subject |
sale
|
en |
dc.subject |
relationships with customers
|
en |
dc.subject |
process to acquire a client
|
en |
dc.subject |
sales departments
|
en |
dc.title |
Analýza vztahů se zákazníky ve společnosti TAJMAC-ZPS, a.s. |
cs |
dc.title.alternative |
Analysis of relations with customers in the company TAJMAC-ZPS, Ltd. |
en |
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Brišová, Hana |
|
dc.date.accepted |
2009-01-19 |
|
dc.description.abstract-translated |
The aim of this work is to propose the improving of the process of the sale and acquire the customer by the sales departments of the company TAJMAC-ZPS, Ltd. The theoretical part explains some knowledge in the part of sale and the relationships with the customers. The analysis presents the found out way of acquire the customer and its task is to evaluate the priorities and the faults of the sale and the process to acquire a client. In the practical part are proposed some ways of improving the running of the sales departments and managing the relationships with the customers. |
en |
dc.description.department |
Vyšší odborná škola ekonomická |
cs |
dc.description.result |
obhájeno |
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/123
|
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/220
|
cs |
dc.rights.auth |
IP |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketing |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketing |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Ekonomika a management |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Economics and Management |
en |
dc.identifier.stag |
10431
|
|
dc.date.assigned |
2008-10-10 |
|
utb.result.grade |
B |
|