Výslovnostní styly v mluvených reklamních spotech

DSpace Repository

Language: English čeština 

Výslovnostní styly v mluvených reklamních spotech

Show simple item record

dc.contributor.advisor Göttlichová, Marcela
dc.contributor.author Chum, Jiří
dc.date.accessioned 2010-07-17T12:55:00Z
dc.date.available 2010-07-17T12:55:00Z
dc.date.issued 2009-05-11
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/8473
dc.description.abstract Tato bakalářská práce se zabývá jazykovou analýzou výslovnostních stylů čtyř mluvených propagačních spotů. V teoretické části zpracovává literární prameny v oblasti mluveného projevu se zaměřením na jazykové prostředky výslovnostních stylů v českém jazyce a charakterizuje základní principy teorie a praxe rozhlasové reklamy. Analytická část navazuje jazykovým a marketingovým rozborem čtyř reklamních spotů v kontinuitě s cílovými skupinami děti, mládež, dospělí a senioři. Jeho závěry autor srovnává s výsledky veřejného internetového výzkumu. cs
dc.format 58 s., 8 s. obr. příloh cs
dc.format.extent 1943207 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Pouze v rámci univerzity
dc.subject Výslovnostní styly cs
dc.subject rozhlasová reklama cs
dc.subject analýza cs
dc.subject Výslovnostní styly en
dc.subject rozhlasová reklama en
dc.subject analýza en
dc.title Výslovnostní styly v mluvených reklamních spotech cs
dc.title.alternative Pronunciation Styles in Spoken Advertisement en
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Boušková, Martina
dc.date.accepted 2009-05-26
dc.description.abstract-translated This labour addresses to a language analysis of a pronunciation style of four spoken advertising spots. In the teoretical part it elaborates a literary source in a field of range of spoken speech which concentrates on a language tool of a pronunciation styles in czech language and describes basic principle theory and experience of a radio advertisement. The analytic part follows language and marketing analysis of four advertising spots in continuity with the target of a group of children, teen-agers, adults and seniors. The author compares conclusions results of a public internet research. en
dc.description.department Ústav marketingových komunikací cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/126 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.thesis.degree-discipline Marketingové komunikace cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing Communications en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications en
dc.thesis.degree-name Bc. cs
dc.thesis.degree-program Mediální a komunikační studia cs
dc.thesis.degree-program Media and Communication Studies en
dc.identifier.stag 10661
dc.date.assigned 2009-01-12
utb.result.grade A


Files in this item

Files Size Format View
chum_2009_bp.pdfBlocked 1.853Mb PDF View/Open
chum_2009_vp.doc 54Kb Microsoft Word View/Open
chum_2009_op.doc 30.5Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account