Výslovnostní styly v mluvených reklamních spotech
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Výslovnostní styly v mluvených reklamních spotech |
Autor: |
Chum, Jiří
|
Vedoucí: |
Göttlichová, Marcela
|
Abstrakt:
|
Tato bakalářská práce se zabývá jazykovou analýzou výslovnostních stylů čtyř mluvených propagačních spotů. V teoretické části zpracovává literární prameny v oblasti mluveného projevu se zaměřením na jazykové prostředky výslovnostních stylů v českém jazyce a charakterizuje základní principy teorie a praxe rozhlasové reklamy. Analytická část navazuje jazykovým a marketingovým rozborem čtyř reklamních spotů v kontinuitě s cílovými skupinami děti, mládež, dospělí a senioři. Jeho závěry autor srovnává s výsledky veřejného internetového výzkumu. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/8473
|
Datum:
|
2009-05-11 |
Dostupnost:
|
Pouze v rámci univerzity |
Ústav:
|
Ústav marketingových komunikací |
Studijní obor:
|
Marketingové komunikace |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
A
10661
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet