dc.contributor.advisor |
Briš, Petr
|
|
dc.contributor.author |
Skalková, Zdeňka
|
|
dc.date.accessioned |
2010-07-17T12:21:40Z |
|
dc.date.available |
2014-05-22T23:00:29Z |
|
dc.date.issued |
2009-05-22 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
cs |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/8421
|
|
dc.description.abstract |
Předmětem bakalářské práce je pomocí dotazníkového šetření "Hodnocení spokojenosti zákazníků firmy Gumárny Zubří, a.s.," nalézt slabá místa, která ovlivňují zákazníkovu spokojenost. Účelem teoretické části je přiblížit propojení slov spokojený zákazník, ma-nagement jakosti a dotazníkové měření spokojenosti zákazníka. V praktické části je před-stavena firma její produkty, cíle a politika směrem k zákazníkovi. V závěru práce bude navrženo doporučení, které by pomohlo zvýšit úroveň kvality vnímanou zákazníky. |
cs |
dc.format |
73 s., 9 s. obr. příloh. |
cs |
dc.format.extent |
1695707 bytes |
cs |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cs |
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 22.05.2014 |
|
dc.subject |
Spokojený zákazník
|
cs |
dc.subject |
kvalita
|
cs |
dc.subject |
normy ISO
|
cs |
dc.subject |
dotazník
|
cs |
dc.subject |
měření
|
cs |
dc.subject |
analýza a zlepšování
|
cs |
dc.subject |
manažer jakosti
|
cs |
dc.subject |
Satisfied customer
|
en |
dc.subject |
quality
|
en |
dc.subject |
ISO Standard
|
en |
dc.subject |
Questionnaire
|
en |
dc.subject |
Measurement
|
en |
dc.subject |
analysis and improvement
|
en |
dc.subject |
Quality Manager
|
en |
dc.title |
Hodnocení spokojenosti zákazníků firmy Gumárny Zubří, a.s. |
cs |
dc.title.alternative |
Evaluation of customer satisfaction as the company Gumárny Zubří, Inc. |
en |
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Vozar, Aleš |
|
dc.date.accepted |
2009-06-12 |
|
dc.description.abstract-translated |
The object of the bachelor thesis is through questionnaire survey "Assessments of customer satisfaction Gumárny Zubří company, a.s.," to find a problem bands that affect customer satisfaction. The theoretical part wants to bring interfacing of such words as satisfied cus-tomer connections, management of quality and evaluation of customer satisfaction. The practical part has presented product's programme, main goals and customer's interest pro-tection. Conclusion will propose recommendation that would help to increase the level of quality. |
en |
dc.description.department |
Ústav průmyslového inženýrství a informačních systémů |
cs |
dc.description.result |
obhájeno |
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/118
|
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/220
|
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Management a ekonomika |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Management and Economics |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Ekonomika a management |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Economics and Management |
en |
dc.identifier.stag |
11546
|
|
dc.date.assigned |
2009-03-16 |
|
utb.result.grade |
A |
|