Hodnocení spokojenosti zákazníků firmy Gumárny Zubří, a.s.

DSpace Repository

Language: English čeština 

Hodnocení spokojenosti zákazníků firmy Gumárny Zubří, a.s.

Show simple item record

dc.contributor.advisor Briš, Petr
dc.contributor.author Skalková, Zdeňka
dc.date.accessioned 2010-07-17T12:21:40Z
dc.date.available 2014-05-22T23:00:29Z
dc.date.issued 2009-05-22
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/8421
dc.description.abstract Předmětem bakalářské práce je pomocí dotazníkového šetření "Hodnocení spokojenosti zákazníků firmy Gumárny Zubří, a.s.," nalézt slabá místa, která ovlivňují zákazníkovu spokojenost. Účelem teoretické části je přiblížit propojení slov spokojený zákazník, ma-nagement jakosti a dotazníkové měření spokojenosti zákazníka. V praktické části je před-stavena firma její produkty, cíle a politika směrem k zákazníkovi. V závěru práce bude navrženo doporučení, které by pomohlo zvýšit úroveň kvality vnímanou zákazníky. cs
dc.format 73 s., 9 s. obr. příloh. cs
dc.format.extent 1695707 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 22.05.2014
dc.subject Spokojený zákazník cs
dc.subject kvalita cs
dc.subject normy ISO cs
dc.subject dotazník cs
dc.subject měření cs
dc.subject analýza a zlepšování cs
dc.subject manažer jakosti cs
dc.subject Satisfied customer en
dc.subject quality en
dc.subject ISO Standard en
dc.subject Questionnaire en
dc.subject Measurement en
dc.subject analysis and improvement en
dc.subject Quality Manager en
dc.title Hodnocení spokojenosti zákazníků firmy Gumárny Zubří, a.s. cs
dc.title.alternative Evaluation of customer satisfaction as the company Gumárny Zubří, Inc. en
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Vozar, Aleš
dc.date.accepted 2009-06-12
dc.description.abstract-translated The object of the bachelor thesis is through questionnaire survey "Assessments of customer satisfaction Gumárny Zubří company, a.s.," to find a problem bands that affect customer satisfaction. The theoretical part wants to bring interfacing of such words as satisfied cus-tomer connections, management of quality and evaluation of customer satisfaction. The practical part has presented product's programme, main goals and customer's interest pro-tection. Conclusion will propose recommendation that would help to increase the level of quality. en
dc.description.department Ústav průmyslového inženýrství a informačních systémů cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/118 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.thesis.degree-discipline Management a ekonomika cs
dc.thesis.degree-discipline Management and Economics en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics en
dc.thesis.degree-name Bc. cs
dc.thesis.degree-program Ekonomika a management cs
dc.thesis.degree-program Economics and Management en
dc.identifier.stag 11546
dc.date.assigned 2009-03-16
utb.result.grade A


Files in this item

Files Size Format View
skalková_2009_bp.pdfBlocked 1.617Mb PDF View/Open
skalková_2009_vp.pdf 38.71Kb PDF View/Open
skalková_2009_op.pdf 51.13Kb PDF View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account