Hodnocení spokojenosti zákazníků firmy Gumárny Zubří, a.s.
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Hodnocení spokojenosti zákazníků firmy Gumárny Zubří, a.s. |
Autor: |
Skalková, Zdeňka
|
Vedoucí: |
Briš, Petr
|
Abstrakt:
|
Předmětem bakalářské práce je pomocí dotazníkového šetření "Hodnocení spokojenosti zákazníků firmy Gumárny Zubří, a.s.," nalézt slabá místa, která ovlivňují zákazníkovu spokojenost. Účelem teoretické části je přiblížit propojení slov spokojený zákazník, ma-nagement jakosti a dotazníkové měření spokojenosti zákazníka. V praktické části je před-stavena firma její produkty, cíle a politika směrem k zákazníkovi. V závěru práce bude navrženo doporučení, které by pomohlo zvýšit úroveň kvality vnímanou zákazníky. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/8421
|
Datum:
|
2009-05-22 |
Dostupnost:
|
Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 22.05.2014 |
Ústav:
|
Ústav průmyslového inženýrství a informačních systémů |
Studijní obor:
|
Management a ekonomika |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
A
11546
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet