Hodnocení spokojenosti zákazníků firmy Gumárny Zubří, a.s.

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Hodnocení spokojenosti zákazníků firmy Gumárny Zubří, a.s.

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Hodnocení spokojenosti zákazníků firmy Gumárny Zubří, a.s.
Autor: Skalková, Zdeňka
Vedoucí: Briš, Petr
Abstrakt: Předmětem bakalářské práce je pomocí dotazníkového šetření "Hodnocení spokojenosti zákazníků firmy Gumárny Zubří, a.s.," nalézt slabá místa, která ovlivňují zákazníkovu spokojenost. Účelem teoretické části je přiblížit propojení slov spokojený zákazník, ma-nagement jakosti a dotazníkové měření spokojenosti zákazníka. V praktické části je před-stavena firma její produkty, cíle a politika směrem k zákazníkovi. V závěru práce bude navrženo doporučení, které by pomohlo zvýšit úroveň kvality vnímanou zákazníky.
URI: http://hdl.handle.net/10563/8421
Datum: 2009-05-22
Dostupnost: Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 22.05.2014
Ústav: Ústav průmyslového inženýrství a informačních systémů
Studijní obor: Management a ekonomika
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: A 11546


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit
skalková_2009_bp.pdfZablokované 1.617Mb PDF Zobrazit/otevřít
skalková_2009_vp.pdf 38.71Kb PDF Zobrazit/otevřít
skalková_2009_op.pdf 51.13Kb PDF Zobrazit/otevřít

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet