Optimální marketingový a komunikační mix nízkonákladových leteckých společ-ností.

DSpace Repository

Language: English čeština 

Optimální marketingový a komunikační mix nízkonákladových leteckých společ-ností.

Show simple item record

dc.contributor.advisor Soukalová, Radomila
dc.contributor.author Petrovics, Igor
dc.date.accessioned 2010-07-17T12:18:25Z
dc.date.available 2010-07-17T12:18:25Z
dc.date.issued 2009-04-27
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/8411
dc.description.abstract V práci jsem se pokusil navrhnout optimální marketingový a komunikační mix nízkoná-kladové letecké společnosti. K tomuto návrhu jsem dospěl pomocí analýzy leteckého trhu v České republice, analýzy cílové skupiny, analýzy mediálního chování leteckých společ-ností a ankety realizované na 134 respondentech, kteří v posledním roce alespoň jednou letěli. cs
dc.format 80 cs
dc.format.extent 1135405 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Pouze v rámci univerzity
dc.subject Letecká doprava cs
dc.subject klasický letecký přepravce cs
dc.subject nízkonákladový letecký pře-pravce cs
dc.subject marketingový mix cs
dc.subject komunikační mix cs
dc.subject cílová skupina cs
dc.subject Air transportation en
dc.subject classic airlines en
dc.subject low-cost airlines en
dc.subject marketing mix en
dc.subject communi-cation mix en
dc.subject target audience en
dc.title Optimální marketingový a komunikační mix nízkonákladových leteckých společ-ností. cs
dc.title.alternative Optimal marketing and communication mix for low-cost airlines. en
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Juříková, Martina
dc.date.accepted 2009-05-26
dc.description.abstract-translated In my thesis my goal was to create the optimal marketing and communication proposal for a low-cost airline. This proposal was made based on an analysis of the aeronautics industry within the Czech Republic, target audience analysis, airline media behaviour analysis and on a survey of 134 respondents who flew at least once in the last year. en
dc.description.department Ústav marketingových komunikací cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/185 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.thesis.degree-discipline Marketingové komunikace cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing Communications en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications en
dc.thesis.degree-name Mgr. cs
dc.thesis.degree-program Mediální a komunikační studia cs
dc.thesis.degree-program Media and Communication Studies en
dc.identifier.stag 10621
dc.date.assigned 2009-01-12
utb.result.grade B


Files in this item

Files Size Format View
petrovics_2009_dp.pdfBlocked 1.082Mb PDF View/Open
petrovics_2009_vp.doc 52.5Kb Microsoft Word View/Open
petrovics_2009_op.doc 55Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account