Optimální marketingový a komunikační mix nízkonákladových leteckých společ-ností.
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Optimální marketingový a komunikační mix nízkonákladových leteckých společ-ností. |
Autor: |
Petrovics, Igor
|
Vedoucí: |
Soukalová, Radomila
|
Abstrakt:
|
V práci jsem se pokusil navrhnout optimální marketingový a komunikační mix nízkoná-kladové letecké společnosti. K tomuto návrhu jsem dospěl pomocí analýzy leteckého trhu v České republice, analýzy cílové skupiny, analýzy mediálního chování leteckých společ-ností a ankety realizované na 134 respondentech, kteří v posledním roce alespoň jednou letěli. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/8411
|
Datum:
|
2009-04-27 |
Dostupnost:
|
Pouze v rámci univerzity |
Ústav:
|
Ústav marketingových komunikací |
Studijní obor:
|
Marketingové komunikace |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
B
10621
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet