Optimální marketingový a komunikační mix nízkonákladových leteckých společ-ností.

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Optimální marketingový a komunikační mix nízkonákladových leteckých společ-ností.

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Optimální marketingový a komunikační mix nízkonákladových leteckých společ-ností.
Autor: Petrovics, Igor
Vedoucí: Soukalová, Radomila
Abstrakt: V práci jsem se pokusil navrhnout optimální marketingový a komunikační mix nízkoná-kladové letecké společnosti. K tomuto návrhu jsem dospěl pomocí analýzy leteckého trhu v České republice, analýzy cílové skupiny, analýzy mediálního chování leteckých společ-ností a ankety realizované na 134 respondentech, kteří v posledním roce alespoň jednou letěli.
URI: http://hdl.handle.net/10563/8411
Datum: 2009-04-27
Dostupnost: Pouze v rámci univerzity
Ústav: Ústav marketingových komunikací
Studijní obor: Marketingové komunikace
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: B 10621


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit
petrovics_2009_dp.pdfZablokované 1.082Mb PDF
petrovics_2009_vp.doc 52.5Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít
petrovics_2009_op.doc 55Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet