PR strategie značky Kleenex a její potenciál publicity ve vybraných titulech
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Svoboda, Václav
|
|
dc.contributor.author |
Vlčková, Kateřina
|
|
dc.date.accessioned |
2010-07-17T11:17:10Z |
|
dc.date.available |
2010-07-17T11:17:10Z |
|
dc.date.issued |
2009-05-11 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
cs |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/8283
|
|
dc.description.abstract |
Tato bakalářská práce se zabývá analýzou PR strategie značky Kleenex a určením míry jejího potenciálu publicity ve vybraných titulech. Pozornost je zaměřena na komunikaci firem v segmentu papírových hygienických potřeb a techniky firemní komunikace s důrazem na media relations a publicitu značky. V práci je analyzována publicita značky dle vlastního úsudku, založeného na studiu odborné literatury a na základě provedeného mediálního auditu. Tyto podklady slouží k určení míry potenciálu publicity značky Kleenex a strategie jejího dosažení. |
cs |
dc.format |
63 |
cs |
dc.format.extent |
1498448 bytes |
cs |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cs |
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Pouze v rámci univerzity |
|
dc.subject |
PR strategie
|
cs |
dc.subject |
komunikační strategie
|
cs |
dc.subject |
media relations
|
cs |
dc.subject |
press relations
|
cs |
dc.subject |
publicita
|
cs |
dc.subject |
Kleenex
|
cs |
dc.subject |
značka
|
cs |
dc.subject |
PR strategy
|
en |
dc.subject |
communications strategy
|
en |
dc.subject |
media relations
|
en |
dc.subject |
press relations
|
en |
dc.subject |
publicity
|
en |
dc.subject |
Kleenex
|
en |
dc.subject |
brand
|
en |
dc.title |
PR strategie značky Kleenex a její potenciál publicity ve vybraných titulech |
cs |
dc.title.alternative |
PR strategy of brand Kleenex and its publicity potential in selected titels |
en |
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Navrátilová, Svatava |
|
dc.date.accepted |
2009-06-03 |
|
dc.description.abstract-translated |
This Bachelor thesis deals with an analysis of PR strategy of Kleenex brand and identifies the potential publicity measure in selected titles. Particular attention is paid to corporate communications in the segment of paper tissues and other hygienic tools and techniques of corporate communications with emphasis on media relations and brand publicity. The brand publicity is based on my own judgement which was made according to studied literature and own media research. The gathered data help to show publicity potential of Kleenex brand and to set a convenient strategy to use it fully. |
en |
dc.description.department |
Ústav marketingových komunikací |
cs |
dc.description.result |
obhájeno |
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/126
|
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/220
|
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketingové komunikace |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketing Communications |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Mediální a komunikační studia |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Media and Communication Studies |
en |
dc.identifier.stag |
10540
|
|
dc.date.assigned |
2009-01-12 |
|
utb.result.grade |
A |
|
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account