PR strategie značky Kleenex a její potenciál publicity ve vybraných titulech

DSpace Repository

Language: English čeština 

PR strategie značky Kleenex a její potenciál publicity ve vybraných titulech

Show simple item record

dc.contributor.advisor Svoboda, Václav
dc.contributor.author Vlčková, Kateřina
dc.date.accessioned 2010-07-17T11:17:10Z
dc.date.available 2010-07-17T11:17:10Z
dc.date.issued 2009-05-11
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/8283
dc.description.abstract Tato bakalářská práce se zabývá analýzou PR strategie značky Kleenex a určením míry jejího potenciálu publicity ve vybraných titulech. Pozornost je zaměřena na komunikaci firem v segmentu papírových hygienických potřeb a techniky firemní komunikace s důrazem na media relations a publicitu značky. V práci je analyzována publicita značky dle vlastního úsudku, založeného na studiu odborné literatury a na základě provedeného mediálního auditu. Tyto podklady slouží k určení míry potenciálu publicity značky Kleenex a strategie jejího dosažení. cs
dc.format 63 cs
dc.format.extent 1498448 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Pouze v rámci univerzity
dc.subject PR strategie cs
dc.subject komunikační strategie cs
dc.subject media relations cs
dc.subject press relations cs
dc.subject publicita cs
dc.subject Kleenex cs
dc.subject značka cs
dc.subject PR strategy en
dc.subject communications strategy en
dc.subject media relations en
dc.subject press relations en
dc.subject publicity en
dc.subject Kleenex en
dc.subject brand en
dc.title PR strategie značky Kleenex a její potenciál publicity ve vybraných titulech cs
dc.title.alternative PR strategy of brand Kleenex and its publicity potential in selected titels en
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Navrátilová, Svatava
dc.date.accepted 2009-06-03
dc.description.abstract-translated This Bachelor thesis deals with an analysis of PR strategy of Kleenex brand and identifies the potential publicity measure in selected titles. Particular attention is paid to corporate communications in the segment of paper tissues and other hygienic tools and techniques of corporate communications with emphasis on media relations and brand publicity. The brand publicity is based on my own judgement which was made according to studied literature and own media research. The gathered data help to show publicity potential of Kleenex brand and to set a convenient strategy to use it fully. en
dc.description.department Ústav marketingových komunikací cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/126 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.thesis.degree-discipline Marketingové komunikace cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing Communications en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications en
dc.thesis.degree-name Bc. cs
dc.thesis.degree-program Mediální a komunikační studia cs
dc.thesis.degree-program Media and Communication Studies en
dc.identifier.stag 10540
dc.date.assigned 2009-01-12
utb.result.grade A


Files in this item

Files Size Format View
vlčková_2009_bp.pdfBlocked 1.429Mb PDF View/Open
vlčková_2009_vp.doc 93Kb Microsoft Word View/Open
vlčková_2009_op.doc 51Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account