PR strategie značky Kleenex a její potenciál publicity ve vybraných titulech

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

PR strategie značky Kleenex a její potenciál publicity ve vybraných titulech

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: PR strategie značky Kleenex a její potenciál publicity ve vybraných titulech
Autor: Vlčková, Kateřina
Vedoucí: Svoboda, Václav
Abstrakt: Tato bakalářská práce se zabývá analýzou PR strategie značky Kleenex a určením míry jejího potenciálu publicity ve vybraných titulech. Pozornost je zaměřena na komunikaci firem v segmentu papírových hygienických potřeb a techniky firemní komunikace s důrazem na media relations a publicitu značky. V práci je analyzována publicita značky dle vlastního úsudku, založeného na studiu odborné literatury a na základě provedeného mediálního auditu. Tyto podklady slouží k určení míry potenciálu publicity značky Kleenex a strategie jejího dosažení.
URI: http://hdl.handle.net/10563/8283
Datum: 2009-05-11
Dostupnost: Pouze v rámci univerzity
Ústav: Ústav marketingových komunikací
Studijní obor: Marketingové komunikace
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: A 10540


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit
vlčková_2009_bp.pdfZablokované 1.429Mb PDF
vlčková_2009_vp.doc 93Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít
vlčková_2009_op.doc 51Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet