Počítačové hry jako nástroj marketingové komunikace
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Prachař, Štěpán
|
|
dc.contributor.author |
Zvolský, Ondřej
|
|
dc.date.accessioned |
2010-07-17T11:13:10Z |
|
dc.date.available |
2010-07-17T11:13:10Z |
|
dc.date.issued |
2009-05-11 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
cs |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/8277
|
|
dc.description.abstract |
Tato práce se zabývá problematikou komerčních sdělení v počítačových hrách. Popisuje vývoj tohoto média, jeho současný stav a do jisté míry i budoucí možnosti využití nových technologií. V teoretické části jsou shrnuta specifika her jako média a jejich rozdělení z hlediska žánrů. Je zde uvedena typologie jejich konzumentů - hráčů a také jednotlivé formy reklamních sdělení, se kterým se v tomto médiu můžeme setkat. Analytická část se zabývá popisem a analýzou konkrétních marketingových sdělení v jednotlivých herních titulech. |
cs |
dc.format |
77 s., 2 s. obr. příloh |
cs |
dc.format.extent |
4174469 bytes |
cs |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cs |
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
Marketingové komunikace
|
cs |
dc.subject |
počítačová hra
|
cs |
dc.subject |
advergaming
|
cs |
dc.subject |
in-game advertising
|
cs |
dc.subject |
statická reklama
|
cs |
dc.subject |
dynamická reklama
|
cs |
dc.subject |
příležitostná reklama
|
cs |
dc.subject |
sponzoring
|
cs |
dc.subject |
komunita
|
cs |
dc.subject |
hráč
|
cs |
dc.subject |
product placement
|
cs |
dc.subject |
Marketing communications
|
en |
dc.subject |
computer game
|
en |
dc.subject |
advergaming
|
en |
dc.subject |
in-game advertising
|
en |
dc.subject |
static advertisement
|
en |
dc.subject |
dynamic advertisement
|
en |
dc.subject |
occasional advertisement
|
en |
dc.subject |
sponsorship
|
en |
dc.subject |
community
|
en |
dc.subject |
player
|
en |
dc.subject |
product placement
|
en |
dc.title |
Počítačové hry jako nástroj marketingové komunikace |
cs |
dc.title.alternative |
PC Games as a marketing communications tool |
en |
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Podlešák, Petr |
|
dc.date.accepted |
2009-06-03 |
|
dc.description.abstract-translated |
This thesis is focused on the field of advertising in computer games. It describes the evolution of the media, its contemporary state and to a certain extend future possibilities of use of new technologies. In the theoretical part, there is a specification of the medium and the description of its genres. There is also a typology of its consumers - players and the definitions of various advertising forms that one can use in this medium. The analytic part comprises of the analysis of particular advertisements in different game titles. |
en |
dc.description.department |
Ústav marketingových komunikací |
cs |
dc.description.result |
obhájeno |
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/126
|
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/220
|
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketingové komunikace |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketing Communications |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Mediální a komunikační studia |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Media and Communication Studies |
en |
dc.identifier.stag |
10547
|
|
dc.date.assigned |
2009-01-12 |
|
utb.result.grade |
A |
|
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account