dc.contributor.advisor |
Voloch, Jaroslav
|
|
dc.contributor.author |
Švábová, Marcela
|
|
dc.date.accessioned |
2010-07-17T10:21:24Z |
|
dc.date.issued |
2009-05-04 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
cs |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/8182
|
|
dc.description.abstract |
Diplomová práce se zabývá marketingovou komunikací společnosti Kabelová televize Přerov a.s Teoretická část se nejprve zaměřuje na marketing služeb obecně, pokračuje vymezením marketingové komunikace a jednotlivých nástrojů komunikačního mixu. Praktická část je již zaměřena konkrétně na společnost Kabelová televize Přerov, jejím vnitřním a vnějším okolí a zejména je pak zhodnocen současný stav firemní marketingové komunikace. Na základě získaných údajů je vypracován projekt marketingové komunikace, který je podroben nákladové a rizikové analýze. |
cs |
dc.format |
93 s., 4 s. obr. příloh |
cs |
dc.format.extent |
2111111 bytes |
cs |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cs |
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 04.05.2039 |
|
dc.subject |
marketingová komunikace
|
cs |
dc.subject |
komunikační nástroje
|
cs |
dc.subject |
marketing služeb
|
cs |
dc.subject |
Kabelová televize Přerov a.s.
|
cs |
dc.subject |
marketing communication
|
en |
dc.subject |
instruments of marketing communication
|
en |
dc.subject |
marketing of servises
|
en |
dc.subject |
Kabelová televize Přerov a.s.
|
en |
dc.title |
Projekt marketingové komunikace společnosti Kabelová televize Přerov a.s. |
cs |
dc.title.alternative |
The marketing communication project of company Kabelová televize Přerov. |
en |
dc.type |
diplomová práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Rubáčová, Věra |
|
dc.date.accepted |
2009-06-04 |
|
dc.date.vskp-available |
2039-05-04 |
|
dc.description.abstract-translated |
The Thesis concerns in marketing communication in Kabelová televize Přerov a.s The theoretical part focus on the marketing of servises generally. Further, clarify marketing communication and focus on individual instruments of marketing mix. The practical part is concretely aimed at company Kabelová televize Přerov a.s., its internal and external surroundings and particularly it is the present state of marketing communication of this company, which is evaluated here. On the basis of acquired information a project of marketing communication was developed and analysed in view of costs and risks. |
en |
dc.description.department |
Ústav managementu a marketingu |
cs |
dc.description.result |
obhájeno |
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/175
|
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/220
|
cs |
dc.rights.auth |
IP |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Management a marketing |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Management and Marketing |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics |
en |
dc.thesis.degree-name |
Ing. |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Ekonomika a management |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Economics and management |
en |
dc.identifier.stag |
12439
|
|
dc.date.assigned |
2009-03-09 |
|
utb.result.grade |
C |
|