Projekt marketingové komunikace společnosti Kabelová televize Přerov a.s.
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Projekt marketingové komunikace společnosti Kabelová televize Přerov a.s. |
Autor: |
Švábová, Marcela
|
Vedoucí: |
Voloch, Jaroslav
|
Abstrakt:
|
Diplomová práce se zabývá marketingovou komunikací společnosti Kabelová televize Přerov a.s Teoretická část se nejprve zaměřuje na marketing služeb obecně, pokračuje vymezením marketingové komunikace a jednotlivých nástrojů komunikačního mixu. Praktická část je již zaměřena konkrétně na společnost Kabelová televize Přerov, jejím vnitřním a vnějším okolí a zejména je pak zhodnocen současný stav firemní marketingové komunikace. Na základě získaných údajů je vypracován projekt marketingové komunikace, který je podroben nákladové a rizikové analýze. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/8182
|
Datum:
|
2009-05-04 |
Dostupnost:
|
Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 04.05.2039
|
Ústav:
|
Ústav managementu a marketingu |
Studijní obor:
|
Management a marketing |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
C
12439
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet