Projekt marketingové komunikace povinného ručení v Kooperativa a.s.
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Kramoliš, Jan
|
|
dc.contributor.author |
Roupa, Patrik
|
|
dc.date.accessioned |
2010-07-17T10:19:43Z |
|
dc.date.available |
2010-07-17T10:19:43Z |
|
dc.date.issued |
2009-05-04 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
cs |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/8180
|
|
dc.description.abstract |
Cílem této diplomové práce je vytvořit náhled na problematiku marketingové komunikace u povinného ručení a pokusit se ji doplnit o nové prvky, které zvýší její účinnost. V teoretické části se soustředím na popis marketingu včetně důležitých pojmů s ním souvisejících. Představuji zde také obecný model komunikace a marketingovou komunikaci s jejími nástroji. V druhé části je nastíněna teorie procesu marketingového výzkumu a úplný závěr tvoří popis nových trendů marketingového vývoje. V praktické části dojde k představení společnosti Kooperativa a.s. a nastínění vývoje trhu povinného ručení. Bude zde také analyzována konkurence a posouzen stávající komunikační mix povinného ručení společnosti. Aplikována bude SWOT analýze a dotazníkové šetření. V projektové části dojde k aplikaci virálního marketingu do marketingové komunikace. Závěrem vyvodím důsledky, které navrhovaná vylepšení společnosti přinesou. |
cs |
dc.format |
96 s., 3 s. obr. příloh |
cs |
dc.format.extent |
2374944 bytes |
cs |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cs |
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
Marketingová komunikace
|
cs |
dc.subject |
Povinné ručení
|
cs |
dc.subject |
Virální marketing
|
cs |
dc.subject |
SWOT analýza
|
cs |
dc.subject |
Dotazníkové šetření
|
cs |
dc.subject |
Marketing communication
|
en |
dc.subject |
Third party risks
|
en |
dc.subject |
Viral marketing
|
en |
dc.subject |
SWOT analysis
|
en |
dc.subject |
Questionnaire investigation
|
en |
dc.title |
Projekt marketingové komunikace povinného ručení v Kooperativa a.s. |
cs |
dc.title.alternative |
Project of marketing communication of third-party risks in company Kooperativa a.s. |
en |
dc.type |
diplomová práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Bezděková, Petra |
|
dc.date.accepted |
2009-05-27 |
|
dc.description.abstract-translated |
The aim of this thesis is to create an overview of problems of marketing communication of third party risks and try to supply it with new components which could level up it's efficiency. In theoretical part I focused on description of marketing and explanation of some related important conceptions. I also present universal model of communication and marketing communication with it's basic components. In the last but one chapter I talk about process of marketing research and the whole conclusion is consisted by description of new trends of marketing evolution. In the next practical part I introduce Kooperativa a.s. and I explain the evolution of market with third party risks. I analyse competition and review communication mix of third party risks at the company. I apply SWOT analysis and questionnaire investigation. In project part I apply viral marketing to the marketing communication of the company. At the end I deduce effects, which my improvements will bring. |
en |
dc.description.department |
Ústav managementu a marketingu |
cs |
dc.description.result |
obhájeno |
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/175
|
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/220
|
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Management a marketing |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Management and Marketing |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics |
en |
dc.thesis.degree-name |
Ing. |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Ekonomika a management |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Economics and management |
en |
dc.identifier.stag |
11549
|
|
dc.date.assigned |
2009-03-09 |
|
utb.result.grade |
A |
|
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account