Projekt marketingové komunikace povinného ručení v Kooperativa a.s.
Show full item record
No preview available
Title:
|
Projekt marketingové komunikace povinného ručení v Kooperativa a.s. |
Author: |
Roupa, Patrik
|
Advisor: |
Kramoliš, Jan
|
Abstract:
|
Cílem této diplomové práce je vytvořit náhled na problematiku marketingové komunikace u povinného ručení a pokusit se ji doplnit o nové prvky, které zvýší její účinnost. V teoretické části se soustředím na popis marketingu včetně důležitých pojmů s ním souvisejících. Představuji zde také obecný model komunikace a marketingovou komunikaci s jejími nástroji. V druhé části je nastíněna teorie procesu marketingového výzkumu a úplný závěr tvoří popis nových trendů marketingového vývoje. V praktické části dojde k představení společnosti Kooperativa a.s. a nastínění vývoje trhu povinného ručení. Bude zde také analyzována konkurence a posouzen stávající komunikační mix povinného ručení společnosti. Aplikována bude SWOT analýze a dotazníkové šetření. V projektové části dojde k aplikaci virálního marketingu do marketingové komunikace. Závěrem vyvodím důsledky, které navrhovaná vylepšení společnosti přinesou. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/8180
|
Date:
|
2009-05-04 |
Availability:
|
Bez omezení |
Department:
|
Ústav managementu a marketingu |
Discipline:
|
Management a marketing |
Grade for thesis and defense:
|
A
11549
|
Citace závěřečné práce
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show full item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account