Projekt zvýšení konkurenceschopnosti firmy KAMEX, spol. s.r.o. využitím nástrojů marketingového mixu

DSpace Repository

Language: English čeština 

Projekt zvýšení konkurenceschopnosti firmy KAMEX, spol. s.r.o. využitím nástrojů marketingového mixu

Show simple item record

dc.contributor.advisor Kozák, Vratislav
dc.contributor.author Hlavačková, Martina
dc.date.accessioned 2010-07-17T10:13:59Z
dc.date.available 2014-05-04T23:00:31Z
dc.date.issued 2009-05-04
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/8166
dc.description.abstract Tato diplomová práce se zabývá zvýšením konkurenceschopnosti firmy KAMEX, spol. s.r.o. využitím nástrojů marketingového mixu. V teoretické části jsou čerpány informace z teoretických pramenů, týkajících se především marketingového mixu a konkurenceschopnosti. Praktická část práce nejprve obsahuje základní informace o společnosti KAMEX a SWOT analýzu. Dále je zde zpracována analýza současného stavu marketingového mixu, analýza marketingového a konkurenčního prostředí. Na základě provedených analýz je pak vypracován projekt, vedoucí ke zvýšení konkurenceschopnosti společnosti KAMEX využitím nástrojů marketingového mixu. Projekt je podroben nákladové a rizikové analýze. cs
dc.format 81 s., 2 s. obr. příloh cs
dc.format.extent 831854 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 04.05.2014
dc.subject marketing cs
dc.subject marketingový mix cs
dc.subject marketingová komunikace cs
dc.subject marketingové prostředí cs
dc.subject konkurenceschopnost cs
dc.subject konkurenční prostředí cs
dc.subject marketing en
dc.subject marketing mix en
dc.subject marketing communication en
dc.subject marketing enviroment en
dc.subject competitiveness en
dc.subject competitive enviroment en
dc.title Projekt zvýšení konkurenceschopnosti firmy KAMEX, spol. s.r.o. využitím nástrojů marketingového mixu cs
dc.title.alternative Project of Competitiveness Increasing of Company KAMEX, spol. s.r.o. by Using the Tools of a Marketing Mix en
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Doček, Jiří
dc.date.accepted 2009-05-26
dc.description.abstract-translated This Master thesis deals with the increasing competitiveness of the company KAMEX spol. s.r.o. using the instruments of the marketing mix. In the theoretical part information are drawn from the theoretical sources, particularly relating to the marketing mix and competitiveness. Practical part of work first contains basic information about the company KAMEX a SWOT analysis. There is processed analysis of the current state of the marketing mix, marketing analysis and analysis of competitive environment. On the basis of this analysis is diveloped a project to improve the competitiveness of KAMEX using instruments of the marketing mix. The project is subject to cost and risk analysis. en
dc.description.department Ústav managementu a marketingu cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/175 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.rights.auth IP cs
dc.thesis.degree-discipline Management a marketing cs
dc.thesis.degree-discipline Management and Marketing en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics en
dc.thesis.degree-name Ing. cs
dc.thesis.degree-program Ekonomika a management cs
dc.thesis.degree-program Economics and management en
dc.identifier.stag 11094
dc.date.assigned 2009-03-09
utb.result.grade C


Files in this item

Files Size Format View
hlavačková_2009_dp.pdfBlocked 812.3Kb PDF View/Open
hlavačková_2009_vp.doc 45.5Kb Microsoft Word View/Open
hlavačková_2009_op.doc 50.5Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account