Projekt zvýšení konkurenceschopnosti firmy KAMEX, spol. s.r.o. využitím nástrojů marketingového mixu
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Kozák, Vratislav
|
|
dc.contributor.author |
Hlavačková, Martina
|
|
dc.date.accessioned |
2010-07-17T10:13:59Z |
|
dc.date.available |
2014-05-04T23:00:31Z |
|
dc.date.issued |
2009-05-04 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
cs |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/8166
|
|
dc.description.abstract |
Tato diplomová práce se zabývá zvýšením konkurenceschopnosti firmy KAMEX, spol. s.r.o. využitím nástrojů marketingového mixu. V teoretické části jsou čerpány informace z teoretických pramenů, týkajících se především marketingového mixu a konkurenceschopnosti. Praktická část práce nejprve obsahuje základní informace o společnosti KAMEX a SWOT analýzu. Dále je zde zpracována analýza současného stavu marketingového mixu, analýza marketingového a konkurenčního prostředí. Na základě provedených analýz je pak vypracován projekt, vedoucí ke zvýšení konkurenceschopnosti společnosti KAMEX využitím nástrojů marketingového mixu. Projekt je podroben nákladové a rizikové analýze. |
cs |
dc.format |
81 s., 2 s. obr. příloh |
cs |
dc.format.extent |
831854 bytes |
cs |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cs |
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 04.05.2014 |
|
dc.subject |
marketing
|
cs |
dc.subject |
marketingový mix
|
cs |
dc.subject |
marketingová komunikace
|
cs |
dc.subject |
marketingové prostředí
|
cs |
dc.subject |
konkurenceschopnost
|
cs |
dc.subject |
konkurenční prostředí
|
cs |
dc.subject |
marketing
|
en |
dc.subject |
marketing mix
|
en |
dc.subject |
marketing communication
|
en |
dc.subject |
marketing enviroment
|
en |
dc.subject |
competitiveness
|
en |
dc.subject |
competitive enviroment
|
en |
dc.title |
Projekt zvýšení konkurenceschopnosti firmy KAMEX, spol. s.r.o. využitím nástrojů marketingového mixu |
cs |
dc.title.alternative |
Project of Competitiveness Increasing of Company KAMEX, spol. s.r.o. by Using the Tools of a Marketing Mix |
en |
dc.type |
diplomová práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Doček, Jiří |
|
dc.date.accepted |
2009-05-26 |
|
dc.description.abstract-translated |
This Master thesis deals with the increasing competitiveness of the company KAMEX spol. s.r.o. using the instruments of the marketing mix. In the theoretical part information are drawn from the theoretical sources, particularly relating to the marketing mix and competitiveness. Practical part of work first contains basic information about the company KAMEX a SWOT analysis. There is processed analysis of the current state of the marketing mix, marketing analysis and analysis of competitive environment. On the basis of this analysis is diveloped a project to improve the competitiveness of KAMEX using instruments of the marketing mix. The project is subject to cost and risk analysis. |
en |
dc.description.department |
Ústav managementu a marketingu |
cs |
dc.description.result |
obhájeno |
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/175
|
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/220
|
cs |
dc.rights.auth |
IP |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Management a marketing |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Management and Marketing |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics |
en |
dc.thesis.degree-name |
Ing. |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Ekonomika a management |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Economics and management |
en |
dc.identifier.stag |
11094
|
|
dc.date.assigned |
2009-03-09 |
|
utb.result.grade |
C |
|
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account