Projekt zvýšení konkurenceschopnosti firmy KAMEX, spol. s.r.o. využitím nástrojů marketingového mixu
Show full item record
No preview available
Title:
|
Projekt zvýšení konkurenceschopnosti firmy KAMEX, spol. s.r.o. využitím nástrojů marketingového mixu |
Author: |
Hlavačková, Martina
|
Advisor: |
Kozák, Vratislav
|
Abstract:
|
Tato diplomová práce se zabývá zvýšením konkurenceschopnosti firmy KAMEX, spol. s.r.o. využitím nástrojů marketingového mixu. V teoretické části jsou čerpány informace z teoretických pramenů, týkajících se především marketingového mixu a konkurenceschopnosti. Praktická část práce nejprve obsahuje základní informace o společnosti KAMEX a SWOT analýzu. Dále je zde zpracována analýza současného stavu marketingového mixu, analýza marketingového a konkurenčního prostředí. Na základě provedených analýz je pak vypracován projekt, vedoucí ke zvýšení konkurenceschopnosti společnosti KAMEX využitím nástrojů marketingového mixu. Projekt je podroben nákladové a rizikové analýze. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/8166
|
Date:
|
2009-05-04 |
Availability:
|
Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 04.05.2014
|
Department:
|
Ústav managementu a marketingu |
Discipline:
|
Management a marketing |
Grade for thesis and defense:
|
C
11094
|
Citace závěřečné práce
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show full item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account