Projekt zvýšení konkurenceschopnosti firmy KAMEX, spol. s.r.o. využitím nástrojů marketingového mixu

DSpace Repository

Language: English čeština 

Projekt zvýšení konkurenceschopnosti firmy KAMEX, spol. s.r.o. využitím nástrojů marketingového mixu

Show full item record

No preview available
Title: Projekt zvýšení konkurenceschopnosti firmy KAMEX, spol. s.r.o. využitím nástrojů marketingového mixu
Author: Hlavačková, Martina
Advisor: Kozák, Vratislav
Abstract: Tato diplomová práce se zabývá zvýšením konkurenceschopnosti firmy KAMEX, spol. s.r.o. využitím nástrojů marketingového mixu. V teoretické části jsou čerpány informace z teoretických pramenů, týkajících se především marketingového mixu a konkurenceschopnosti. Praktická část práce nejprve obsahuje základní informace o společnosti KAMEX a SWOT analýzu. Dále je zde zpracována analýza současného stavu marketingového mixu, analýza marketingového a konkurenčního prostředí. Na základě provedených analýz je pak vypracován projekt, vedoucí ke zvýšení konkurenceschopnosti společnosti KAMEX využitím nástrojů marketingového mixu. Projekt je podroben nákladové a rizikové analýze.
URI: http://hdl.handle.net/10563/8166
Date: 2009-05-04
Availability: Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 04.05.2014
Department: Ústav managementu a marketingu
Discipline: Management a marketing
Grade for thesis and defense: C 11094


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View
hlavačková_2009_dp.pdfBlocked 812.3Kb PDF
hlavačková_2009_vp.doc 45.5Kb Microsoft Word View/Open
hlavačková_2009_op.doc 50.5Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account