dc.contributor.advisor |
Maturová, Hana
|
|
dc.contributor.author |
Žáková, Lucie
|
|
dc.date.accessioned |
2010-07-17T09:38:15Z |
|
dc.date.available |
2010-07-17T09:38:15Z |
|
dc.date.issued |
2008-12-12 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
cs |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/8110
|
|
dc.description.abstract |
Tato bakalářská práce se zaměřuje na Analýzu komunikačního účinku propagace Státních léčebných lázní Bludov, s. p. V teoretické části se soustřeďuji na vymezení pojmů týkajících se propagace, komunikačního mixu, výzkumu propagace a lázeňství. V praktické části představuji Lázně Bludov, dále charakterizuji současný stav propagace firmy. Na základě výsledků analýzy, kterou jsem provedla dotazníkovým šetřením, jenž bylo zaměřeno na komunikační účinek propagace, navrhuji v závěru práce náměty a doporučení vedoucí ke zvýšení účinnosti propagace Lázní Bludov. |
cs |
dc.format |
77 s., 5 s. příloh |
cs |
dc.format.extent |
1754752 bytes |
cs |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cs |
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
Propagace
|
cs |
dc.subject |
komunikační mix
|
cs |
dc.subject |
analýza
|
cs |
dc.subject |
výzkum
|
cs |
dc.subject |
dotazník
|
cs |
dc.subject |
komunikační účinek
|
cs |
dc.subject |
lázeňství
|
cs |
dc.subject |
Lázně Bludov
|
cs |
dc.subject |
Promotion
|
en |
dc.subject |
communication mix
|
en |
dc.subject |
analysis
|
en |
dc.subject |
research
|
en |
dc.subject |
questionnaire
|
en |
dc.subject |
communication effect
|
en |
dc.subject |
spa
|
en |
dc.subject |
Spa Bludov
|
en |
dc.title |
Analýza komunikačního účinku propagace Státních léčebných lázní Bludov, s. p. |
cs |
dc.title.alternative |
Analysis of the communication effect of promotion of Spa Bludov, sp |
en |
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Světlík, Jaroslav |
|
dc.date.accepted |
2009-01-21 |
|
dc.description.abstract-translated |
This bachelor theses is aimed on the analysis of the communication effect of promotion of Spa Bludov, sp. I focuse on definition of the concepts of promotion, communication mix, research of promotion and spa in the theoretical part. In the practical part I introduce Spa Bludov, then I describe actually promotion of company. On basis of analysis results, that I achieved from a survey, which was aimed at communication results of promotion, I suggest some topics and recommendations leading to increasing effect of promotion of Spa Bludov. |
en |
dc.description.department |
Vyšší odborná škola ekonomická |
cs |
dc.description.result |
obhájeno |
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/123
|
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/220
|
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketing |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketing |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Ekonomika a management |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Economics and Management |
en |
dc.identifier.stag |
10374
|
|
dc.date.assigned |
2008-10-10 |
|
utb.result.grade |
B |
|