Analýza komunikačního účinku propagace Státních léčebných lázní Bludov, s. p.

DSpace Repository

Language: English čeština 

Analýza komunikačního účinku propagace Státních léčebných lázní Bludov, s. p.

Show simple item record

dc.contributor.advisor Maturová, Hana
dc.contributor.author Žáková, Lucie
dc.date.accessioned 2010-07-17T09:38:15Z
dc.date.available 2010-07-17T09:38:15Z
dc.date.issued 2008-12-12
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/8110
dc.description.abstract Tato bakalářská práce se zaměřuje na Analýzu komunikačního účinku propagace Státních léčebných lázní Bludov, s. p. V teoretické části se soustřeďuji na vymezení pojmů týkajících se propagace, komunikačního mixu, výzkumu propagace a lázeňství. V praktické části představuji Lázně Bludov, dále charakterizuji současný stav propagace firmy. Na základě výsledků analýzy, kterou jsem provedla dotazníkovým šetřením, jenž bylo zaměřeno na komunikační účinek propagace, navrhuji v závěru práce náměty a doporučení vedoucí ke zvýšení účinnosti propagace Lázní Bludov. cs
dc.format 77 s., 5 s. příloh cs
dc.format.extent 1754752 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject Propagace cs
dc.subject komunikační mix cs
dc.subject analýza cs
dc.subject výzkum cs
dc.subject dotazník cs
dc.subject komunikační účinek cs
dc.subject lázeňství cs
dc.subject Lázně Bludov cs
dc.subject Promotion en
dc.subject communication mix en
dc.subject analysis en
dc.subject research en
dc.subject questionnaire en
dc.subject communication effect en
dc.subject spa en
dc.subject Spa Bludov en
dc.title Analýza komunikačního účinku propagace Státních léčebných lázní Bludov, s. p. cs
dc.title.alternative Analysis of the communication effect of promotion of Spa Bludov, sp en
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Světlík, Jaroslav
dc.date.accepted 2009-01-21
dc.description.abstract-translated This bachelor theses is aimed on the analysis of the communication effect of promotion of Spa Bludov, sp. I focuse on definition of the concepts of promotion, communication mix, research of promotion and spa in the theoretical part. In the practical part I introduce Spa Bludov, then I describe actually promotion of company. On basis of analysis results, that I achieved from a survey, which was aimed at communication results of promotion, I suggest some topics and recommendations leading to increasing effect of promotion of Spa Bludov. en
dc.description.department Vyšší odborná škola ekonomická cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/123 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics en
dc.thesis.degree-name Bc. cs
dc.thesis.degree-program Ekonomika a management cs
dc.thesis.degree-program Economics and Management en
dc.identifier.stag 10374
dc.date.assigned 2008-10-10
utb.result.grade B


Files in this item

Files Size Format View
žáková_2009_bp.pdf 1.673Mb PDF View/Open
žáková_2009_vp.doc 86.5Kb Microsoft Word View/Open
žáková_2009_op.doc 47Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account