Analýza komunikačního účinku propagace Státních léčebných lázní Bludov, s. p.

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Analýza komunikačního účinku propagace Státních léčebných lázní Bludov, s. p.

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Analýza komunikačního účinku propagace Státních léčebných lázní Bludov, s. p.
Autor: Žáková, Lucie
Vedoucí: Maturová, Hana
Abstrakt: Tato bakalářská práce se zaměřuje na Analýzu komunikačního účinku propagace Státních léčebných lázní Bludov, s. p. V teoretické části se soustřeďuji na vymezení pojmů týkajících se propagace, komunikačního mixu, výzkumu propagace a lázeňství. V praktické části představuji Lázně Bludov, dále charakterizuji současný stav propagace firmy. Na základě výsledků analýzy, kterou jsem provedla dotazníkovým šetřením, jenž bylo zaměřeno na komunikační účinek propagace, navrhuji v závěru práce náměty a doporučení vedoucí ke zvýšení účinnosti propagace Lázní Bludov.
URI: http://hdl.handle.net/10563/8110
Datum: 2008-12-12
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Vyšší odborná škola ekonomická
Studijní obor: Marketing
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: B 10374


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit
žáková_2009_bp.pdf 1.673Mb PDF Zobrazit/otevřít
žáková_2009_vp.doc 86.5Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít
žáková_2009_op.doc 47Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet