Analýza komunikačního účinku propagace Státních léčebných lázní Bludov, s. p.
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Analýza komunikačního účinku propagace Státních léčebných lázní Bludov, s. p. |
Autor: |
Žáková, Lucie
|
Vedoucí: |
Maturová, Hana
|
Abstrakt:
|
Tato bakalářská práce se zaměřuje na Analýzu komunikačního účinku propagace Státních léčebných lázní Bludov, s. p. V teoretické části se soustřeďuji na vymezení pojmů týkajících se propagace, komunikačního mixu, výzkumu propagace a lázeňství. V praktické části představuji Lázně Bludov, dále charakterizuji současný stav propagace firmy. Na základě výsledků analýzy, kterou jsem provedla dotazníkovým šetřením, jenž bylo zaměřeno na komunikační účinek propagace, navrhuji v závěru práce náměty a doporučení vedoucí ke zvýšení účinnosti propagace Lázní Bludov. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/8110
|
Datum:
|
2008-12-12 |
Dostupnost:
|
Bez omezení |
Ústav:
|
Vyšší odborná škola ekonomická |
Studijní obor:
|
Marketing |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
B
10374
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet