dc.contributor.advisor |
Vorlová, Růžena
|
|
dc.contributor.author |
Horáková, Monika
|
|
dc.date.accessioned |
2010-07-17T08:24:20Z |
|
dc.date.issued |
2009-05-04 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
cs |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/7955
|
|
dc.description.abstract |
Podstatou obsahu diplomové práce je vytvoření marketingového plánu pro softwarovou divizi společnosti Astra 92, a.s., pro rok 2009/2010. Práce je rozdělena do tří na sebe navazujících částí v následujícím pořadí: teoretická, analytická a projektová. V první části jsou zahrnuty teoretická východiska pro sestavení marketingového plánu. Analytická část je zaměřena na situační analýzu firmy tzn. analýza vnitřního a vnějšího prostředí, marketingový mix, GE a BCG matice. Souhrnem poznatků z analytické části je vypracování SWOT analýzy. V projektové části je navržen marketingový "akční" plán pro danou softwarovou divizi, který je dále podroben časové, nákladové a rizikové analýze. |
cs |
dc.format |
103 s., 17 s. obr. příloh. |
cs |
dc.format.extent |
4245806 bytes |
cs |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cs |
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 04.05.2039 |
|
dc.subject |
Marketing služeb
|
cs |
dc.subject |
marketingový plán
|
cs |
dc.subject |
PEST
|
cs |
dc.subject |
Porterův model
|
cs |
dc.subject |
GE matice
|
cs |
dc.subject |
BCG matice
|
cs |
dc.subject |
časová analýza
|
cs |
dc.subject |
nákladová analýza
|
cs |
dc.subject |
riziková analýza
|
cs |
dc.subject |
Service marketing
|
en |
dc.subject |
marketing plan
|
en |
dc.subject |
PEST analyses
|
en |
dc.subject |
Porter's model
|
en |
dc.subject |
GE model
|
en |
dc.subject |
BCG model
|
en |
dc.subject |
time analyses
|
en |
dc.subject |
cost analyses
|
en |
dc.subject |
risk analyses
|
en |
dc.title |
Marketingový plán pro firmu Astra 92 a.s. |
cs |
dc.title.alternative |
The Marketing Plan for Company Astra 92, a.s. |
en |
dc.type |
diplomová práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Sedláčková, Irena |
|
dc.date.accepted |
2009-05-26 |
|
dc.date.vskp-available |
2039-05-04 |
|
dc.description.abstract-translated |
Content substance this diploma thesis is creating of marketing plan software division in company Astra 92, plc for the year 2009/2010. Thesis is divided into three consequential parts in the following sequence: theoretic, analytic and project. In the first part are included theoretical dates for marketing plan compilation. The analytic part is focused on situation analyses ie. analyses of inside and outside environment, marketing mix, GE and BCG model. The summary of knowledge from analytical part is drawn up SWOT analyses. In the project part is suggested the marketing "action'q plan for this software division that will be below put through the time, cost and risk analyses. |
en |
dc.description.department |
Ústav managementu a marketingu |
cs |
dc.description.result |
obhájeno |
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/175
|
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/220
|
cs |
dc.rights.auth |
IP |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Management a marketing |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Management and Marketing |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics |
en |
dc.thesis.degree-name |
Ing. |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Ekonomika a management |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Economics and management |
en |
dc.identifier.stag |
11117
|
|
dc.date.assigned |
2009-03-09 |
|
utb.result.grade |
A |
|