Marketingový plán pro firmu Astra 92 a.s.

DSpace Repository

Language: English čeština 

Marketingový plán pro firmu Astra 92 a.s.

Show simple item record

dc.contributor.advisor Vorlová, Růžena
dc.contributor.author Horáková, Monika
dc.date.accessioned 2010-07-17T08:24:20Z
dc.date.issued 2009-05-04
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/7955
dc.description.abstract Podstatou obsahu diplomové práce je vytvoření marketingového plánu pro softwarovou divizi společnosti Astra 92, a.s., pro rok 2009/2010. Práce je rozdělena do tří na sebe navazujících částí v následujícím pořadí: teoretická, analytická a projektová. V první části jsou zahrnuty teoretická východiska pro sestavení marketingového plánu. Analytická část je zaměřena na situační analýzu firmy tzn. analýza vnitřního a vnějšího prostředí, marketingový mix, GE a BCG matice. Souhrnem poznatků z analytické části je vypracování SWOT analýzy. V projektové části je navržen marketingový "akční" plán pro danou softwarovou divizi, který je dále podroben časové, nákladové a rizikové analýze. cs
dc.format 103 s., 17 s. obr. příloh. cs
dc.format.extent 4245806 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 04.05.2039
dc.subject Marketing služeb cs
dc.subject marketingový plán cs
dc.subject PEST cs
dc.subject Porterův model cs
dc.subject GE matice cs
dc.subject BCG matice cs
dc.subject časová analýza cs
dc.subject nákladová analýza cs
dc.subject riziková analýza cs
dc.subject Service marketing en
dc.subject marketing plan en
dc.subject PEST analyses en
dc.subject Porter's model en
dc.subject GE model en
dc.subject BCG model en
dc.subject time analyses en
dc.subject cost analyses en
dc.subject risk analyses en
dc.title Marketingový plán pro firmu Astra 92 a.s. cs
dc.title.alternative The Marketing Plan for Company Astra 92, a.s. en
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Sedláčková, Irena
dc.date.accepted 2009-05-26
dc.date.vskp-available 2039-05-04
dc.description.abstract-translated Content substance this diploma thesis is creating of marketing plan software division in company Astra 92, plc for the year 2009/2010. Thesis is divided into three consequential parts in the following sequence: theoretic, analytic and project. In the first part are included theoretical dates for marketing plan compilation. The analytic part is focused on situation analyses ie. analyses of inside and outside environment, marketing mix, GE and BCG model. The summary of knowledge from analytical part is drawn up SWOT analyses. In the project part is suggested the marketing "action'q plan for this software division that will be below put through the time, cost and risk analyses. en
dc.description.department Ústav managementu a marketingu cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/175 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.rights.auth IP cs
dc.thesis.degree-discipline Management a marketing cs
dc.thesis.degree-discipline Management and Marketing en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics en
dc.thesis.degree-name Ing. cs
dc.thesis.degree-program Ekonomika a management cs
dc.thesis.degree-program Economics and management en
dc.identifier.stag 11117
dc.date.assigned 2009-03-09
utb.result.grade A


Files in this item

Files Size Format View
horáková_2009_dp.pdfBlocked 4.049Mb PDF View/Open
horáková_2009_vp.doc 46Kb Microsoft Word View/Open
horáková_2009_op.pdf 128.1Kb PDF View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account