Marketingový plán pro firmu Astra 92 a.s.
Show full item record
No preview available
Title:
|
Marketingový plán pro firmu Astra 92 a.s. |
Author: |
Horáková, Monika
|
Advisor: |
Vorlová, Růžena
|
Abstract:
|
Podstatou obsahu diplomové práce je vytvoření marketingového plánu pro softwarovou divizi společnosti Astra 92, a.s., pro rok 2009/2010. Práce je rozdělena do tří na sebe navazujících částí v následujícím pořadí: teoretická, analytická a projektová. V první části jsou zahrnuty teoretická východiska pro sestavení marketingového plánu. Analytická část je zaměřena na situační analýzu firmy tzn. analýza vnitřního a vnějšího prostředí, marketingový mix, GE a BCG matice. Souhrnem poznatků z analytické části je vypracování SWOT analýzy. V projektové části je navržen marketingový "akční" plán pro danou softwarovou divizi, který je dále podroben časové, nákladové a rizikové analýze. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/7955
|
Date:
|
2009-05-04 |
Availability:
|
Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 04.05.2039
|
Department:
|
Ústav managementu a marketingu |
Discipline:
|
Management a marketing |
Grade for thesis and defense:
|
A
11117
|
Citace závěřečné práce
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show full item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account