Metodologie uvedení nového produktu na trh s využitím nástrojů marketingové komunikace

DSpace Repository

Language: English čeština 

Metodologie uvedení nového produktu na trh s využitím nástrojů marketingové komunikace

Show simple item record

dc.contributor.advisor Soukalová, Radomila
dc.contributor.author Čarková, Lenka
dc.date.accessioned 2010-07-17T07:53:19Z
dc.date.available 2010-07-17T07:53:19Z
dc.date.issued 2009-04-27
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/7899
dc.description.abstract Ve své diplomové práci se zaměřím na problematiku uvedení nového produktu na trh, stra-tegie s tímto úkonem spojených a využití jednotlivých forem marketingové komunikace v rámci tohoto procesu. Cílem této práce je vytvoření metodologie, která by mohla sloužit jako návod pro obchodní společnost při uvedení nového produktu na trh. Tato metodologie bude vytvořena na zá-kladě teoretických marketingových znalostí o této problematice a zároveň bude zohledňo-vat nové trendy z praxe. V rámci praktické části diplomové práce jsem pro reálný popis metodologie uvedení nového produktu na trh vybrala relativně netypický produkt - pálenou střešní krytinu Samba 11 posuvná taška. Tento produkt byl vybrán zcela účelně, aby bylo v diplomové práci možné poukázat na to, že vytvořenou metodologii je možné využít u různých typů produktů a nejen u běžného rychloobrátkového zboží. cs
dc.format 81 s., 9 s. obr. priloh. cs
dc.format.extent 3086093 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Pouze v rámci univerzity
dc.subject produkt cs
dc.subject marketingová komunikace cs
dc.subject integrovaná marketingová komunikace cs
dc.subject laterální marketing cs
dc.subject conjoint analýza cs
dc.subject životní cyklus výrobku cs
dc.subject strukturální analýza odvětví cs
dc.subject product en
dc.subject marketing communication en
dc.subject integrated marketing communication en
dc.subject lateral marketing en
dc.subject conjoint analysis en
dc.subject product life cycle en
dc.subject structural analysis of segment en
dc.title Metodologie uvedení nového produktu na trh s využitím nástrojů marketingové komunikace cs
dc.title.alternative Methodology of introducing new product into the marketplace using tools of marketing communication. en
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Jurášková, Olga
dc.date.accepted 2009-06-01
dc.description.abstract-translated In my diploma thesis I focus on introducing new product into the marketplace using tools of marketing communication. I will describe also the strategies used during the period of introducing new product. The objective of this work is to create the methodology used as an instruction for business companies during the introduction new product into the marketplace. This methodology is creating on theory basis and includes the new trends of marketing. In practical part I present the methodology on introducing new burnt tille Samba 11. The purpose of this choice was to show that the methodology is possible to use on all types of products. en
dc.description.department Ústav marketingových komunikací cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/185 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.thesis.degree-discipline Marketingové komunikace cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing communications en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications en
dc.thesis.degree-name Mgr. cs
dc.thesis.degree-program Mediální a komunikační studia cs
dc.thesis.degree-program Media and Communication Studies en
dc.identifier.stag 10554
dc.date.assigned 2009-01-12
utb.result.grade A


Files in this item

Files Size Format View
čarková_2009_dp.pdfBlocked 2.943Mb PDF View/Open
čarková_2009_vp.doc 54Kb Microsoft Word View/Open
čarková_2009_op.doc 54.5Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account