dc.contributor.advisor |
Soukalová, Radomila
|
|
dc.contributor.author |
Čarková, Lenka
|
|
dc.date.accessioned |
2010-07-17T07:53:19Z |
|
dc.date.available |
2010-07-17T07:53:19Z |
|
dc.date.issued |
2009-04-27 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
cs |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/7899
|
|
dc.description.abstract |
Ve své diplomové práci se zaměřím na problematiku uvedení nového produktu na trh, stra-tegie s tímto úkonem spojených a využití jednotlivých forem marketingové komunikace v rámci tohoto procesu. Cílem této práce je vytvoření metodologie, která by mohla sloužit jako návod pro obchodní společnost při uvedení nového produktu na trh. Tato metodologie bude vytvořena na zá-kladě teoretických marketingových znalostí o této problematice a zároveň bude zohledňo-vat nové trendy z praxe. V rámci praktické části diplomové práce jsem pro reálný popis metodologie uvedení nového produktu na trh vybrala relativně netypický produkt - pálenou střešní krytinu Samba 11 posuvná taška. Tento produkt byl vybrán zcela účelně, aby bylo v diplomové práci možné poukázat na to, že vytvořenou metodologii je možné využít u různých typů produktů a nejen u běžného rychloobrátkového zboží. |
cs |
dc.format |
81 s., 9 s. obr. priloh. |
cs |
dc.format.extent |
3086093 bytes |
cs |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cs |
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Pouze v rámci univerzity |
|
dc.subject |
produkt
|
cs |
dc.subject |
marketingová komunikace
|
cs |
dc.subject |
integrovaná marketingová komunikace
|
cs |
dc.subject |
laterální marketing
|
cs |
dc.subject |
conjoint analýza
|
cs |
dc.subject |
životní cyklus výrobku
|
cs |
dc.subject |
strukturální analýza odvětví
|
cs |
dc.subject |
product
|
en |
dc.subject |
marketing communication
|
en |
dc.subject |
integrated marketing communication
|
en |
dc.subject |
lateral marketing
|
en |
dc.subject |
conjoint analysis
|
en |
dc.subject |
product life cycle
|
en |
dc.subject |
structural analysis of segment
|
en |
dc.title |
Metodologie uvedení nového produktu na trh s využitím nástrojů marketingové komunikace |
cs |
dc.title.alternative |
Methodology of introducing new product into the marketplace using tools of marketing communication. |
en |
dc.type |
diplomová práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Jurášková, Olga |
|
dc.date.accepted |
2009-06-01 |
|
dc.description.abstract-translated |
In my diploma thesis I focus on introducing new product into the marketplace using tools of marketing communication. I will describe also the strategies used during the period of introducing new product. The objective of this work is to create the methodology used as an instruction for business companies during the introduction new product into the marketplace. This methodology is creating on theory basis and includes the new trends of marketing. In practical part I present the methodology on introducing new burnt tille Samba 11. The purpose of this choice was to show that the methodology is possible to use on all types of products. |
en |
dc.description.department |
Ústav marketingových komunikací |
cs |
dc.description.result |
obhájeno |
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/185
|
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/220
|
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketingové komunikace |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketing communications |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications |
en |
dc.thesis.degree-name |
Mgr. |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Mediální a komunikační studia |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Media and Communication Studies |
en |
dc.identifier.stag |
10554
|
|
dc.date.assigned |
2009-01-12 |
|
utb.result.grade |
A |
|