Metodologie uvedení nového produktu na trh s využitím nástrojů marketingové komunikace

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Metodologie uvedení nového produktu na trh s využitím nástrojů marketingové komunikace

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Metodologie uvedení nového produktu na trh s využitím nástrojů marketingové komunikace
Autor: Čarková, Lenka
Vedoucí: Soukalová, Radomila
Abstrakt: Ve své diplomové práci se zaměřím na problematiku uvedení nového produktu na trh, stra-tegie s tímto úkonem spojených a využití jednotlivých forem marketingové komunikace v rámci tohoto procesu. Cílem této práce je vytvoření metodologie, která by mohla sloužit jako návod pro obchodní společnost při uvedení nového produktu na trh. Tato metodologie bude vytvořena na zá-kladě teoretických marketingových znalostí o této problematice a zároveň bude zohledňo-vat nové trendy z praxe. V rámci praktické části diplomové práce jsem pro reálný popis metodologie uvedení nového produktu na trh vybrala relativně netypický produkt - pálenou střešní krytinu Samba 11 posuvná taška. Tento produkt byl vybrán zcela účelně, aby bylo v diplomové práci možné poukázat na to, že vytvořenou metodologii je možné využít u různých typů produktů a nejen u běžného rychloobrátkového zboží.
URI: http://hdl.handle.net/10563/7899
Datum: 2009-04-27
Dostupnost: Pouze v rámci univerzity
Ústav: Ústav marketingových komunikací
Studijní obor: Marketingové komunikace
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: A 10554


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit
čarková_2009_dp.pdfZablokované 2.943Mb PDF
čarková_2009_vp.doc 54Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít
čarková_2009_op.doc 54.5Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet