Analýza vnější komunikace vysoké školy v ČR
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Soukalová, Radomila
|
|
dc.contributor.author |
Ryšavá, Anna
|
|
dc.date.accessioned |
2010-07-13T14:23:26Z |
|
dc.date.available |
2012-02-17T13:49:27Z |
|
dc.date.issued |
2006-05-15 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
cs |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/787
|
|
dc.description.abstract |
Bakalářská práce je zaměřena na vnější komunikaci Fakulty multimediálních komunikací Univerzity Tomáše Bati ve Zlíně. Teoretická část popisuje základní charakteristiku vysokého školství v ČR, význam marketingu a marketingových komunikací pro vzdělá-vací instituce. Cílem analytické části je zjištění účinnosti různých forem a prostředků marketingových komunikací při získávání zájemců o studium a ověření si stanovených hypotéz. Cílovou skupinou respondentů byli zvoleni současní studenti FMK všech ročníků bakalářských studijních programů prezenční a kombinované formy studia. Marketing a jeho formy komunikace jsou v dnešní době již nepostradatelné pro život každé vysoké školy. |
cs |
dc.format |
107 s. |
cs |
dc.format.extent |
1645698 bytes |
cs |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cs |
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 15.05.2011 |
|
dc.subject |
Vysoká škola
|
cs |
dc.subject |
marketing školy
|
cs |
dc.subject |
marketingové komunikace
|
cs |
dc.subject |
vztahy s veřejností
|
cs |
dc.subject |
PR
|
cs |
dc.subject |
zájemci o studium
|
cs |
dc.subject |
University
|
en |
dc.subject |
college
|
en |
dc.subject |
marketing of the school
|
en |
dc.subject |
marketing communications
|
en |
dc.subject |
public relations
|
en |
dc.subject |
applicants
|
en |
dc.title |
Analýza vnější komunikace vysoké školy v ČR |
cs |
dc.title.alternative |
Analysis of external university communication in the Czech Republic |
en |
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Světlík, Jaroslav |
|
dc.date.accepted |
2006-06-05 |
|
dc.description.abstract-translated |
The bachelor's work is dealing with external communication of Faculty of Multi-media Communications at Tomas Bata University. The theoretical part gives basic characteristics of university and college education system in the Czech Republic and shows the importance of marketing and marketing communications for educational institutions. The analytical part explores the efficiency of various forms and means of marketing communications when recruiting new applicants. The same part then verifies the stated hypothesis. The target group respondents were selected among current students of FMK - all years and study programmes included. Marketing and its various forms has become an important tool for every university or college. |
en |
dc.description.department |
Ústav marketingových komunikací |
cs |
dc.description.result |
obhájeno |
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/126
|
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/220
|
cs |
dc.rights.auth |
IP |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketingové komunikace |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketing Communications |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Mediální a komunikační studia |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Media and Communication Studies |
en |
dc.identifier.stag |
2681
|
|
dc.date.assigned |
2006-01-13 |
|
utb.result.grade |
A |
|
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account