Analýza vnější komunikace vysoké školy v ČR
Show full item record
No preview available
Title:
|
Analýza vnější komunikace vysoké školy v ČR |
Author: |
Ryšavá, Anna
|
Advisor: |
Soukalová, Radomila
|
Abstract:
|
Bakalářská práce je zaměřena na vnější komunikaci Fakulty multimediálních komunikací Univerzity Tomáše Bati ve Zlíně. Teoretická část popisuje základní charakteristiku vysokého školství v ČR, význam marketingu a marketingových komunikací pro vzdělá-vací instituce. Cílem analytické části je zjištění účinnosti různých forem a prostředků marketingových komunikací při získávání zájemců o studium a ověření si stanovených hypotéz. Cílovou skupinou respondentů byli zvoleni současní studenti FMK všech ročníků bakalářských studijních programů prezenční a kombinované formy studia. Marketing a jeho formy komunikace jsou v dnešní době již nepostradatelné pro život každé vysoké školy. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/787
|
Date:
|
2006-05-15 |
Availability:
|
Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 15.05.2011
|
Department:
|
Ústav marketingových komunikací |
Discipline:
|
Marketingové komunikace |
Grade for thesis and defense:
|
A
2681
|
Citace závěřečné práce
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show full item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account