dc.contributor.advisor |
Juříková, Martina
|
|
dc.contributor.author |
Rozehnalová, Ilona
|
|
dc.date.accessioned |
2010-07-17T07:25:14Z |
|
dc.date.issued |
2009-04-27 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
cs |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/7852
|
|
dc.description.abstract |
Tato diplomová práce se zabývá komunikační strategií firmy Antikvariát a klub Fiducia a uvedením teoretických poznatků a poznatků uskutečněných analýz do praxe. V teoretické části práce je popsána komunikační strategie v komerční i neziskové sféře a typy shromažďování informací pro tvorbu analýz. Dále je teoretická část zaměřena na výčet a objasnění jednotlivých typů strategických analýz a výzkumů, které autorka může použít při tvorbě komunikační strategie firmy. V závěru se teoretická část práce věnuje nástrojům marketingového mixu se zřetelem ke specifikám v neziskovém sektoru. Ve druhé, praktické části práce je představena firma Antikvariát a klub Fiducia, její současné cíle a komunikační nástroje. Praktická část rovněž obsahuje několik analýz aktuální situace firmy včetně dotazníkového šetření a jeho vyhodnocení. Třetí, projektová část je zaměřena na vytvoření nové komunikační strategie a komunikačního plánu firmy na vymezené období na základě poznatků z prvních dvou částí práce. |
cs |
dc.format |
109 s. |
cs |
dc.format.extent |
1954131 bytes |
cs |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cs |
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 27.04.2039 |
|
dc.subject |
Marketingová komunikace
|
cs |
dc.subject |
komunikační strategie
|
cs |
dc.subject |
komunikační mix
|
cs |
dc.subject |
marketingová situační analýza
|
cs |
dc.subject |
SWOT analýza
|
cs |
dc.subject |
marketingový výzkum
|
cs |
dc.subject |
neziskový sektor
|
cs |
dc.subject |
Marketing communication
|
en |
dc.subject |
communication strategy
|
en |
dc.subject |
communication mix
|
en |
dc.subject |
marketing situation analysis
|
en |
dc.subject |
SWOT analysis
|
en |
dc.subject |
marketing research
|
en |
dc.subject |
non-profit-making sector
|
en |
dc.title |
Návrh komunikační strategie firmy Antikvariát a klub Fiducia |
cs |
dc.title.alternative |
The proposal for communication strategy of the firm Antikvariat a klub Fiducia |
en |
dc.type |
diplomová práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Křížek, Zdeněk |
|
dc.date.accepted |
2009-05-27 |
|
dc.date.vskp-available |
2039-04-27 |
|
dc.description.abstract-translated |
This Diploma thesis deals with communication strategies of the company "Antikvariat a klub Fiducia" and with putting both theoretical and analytic knowledge into practice. In the theoretical part there are descriptions of the communication strategies in comercial and non-profit sector, and the types of collecting information for making the analysis. Besides, the theoretical part also names and explains the types of strategy analysis and researches, which could be used for creating company's communication strategy. Finally the teoretical part is interested in tools of marketing mix with respect to particularities in non-profit-making organizations. The second practical part of the thesis introduces the company "Antikvariat a klub Fiducia", its current objectives and communication tools. Furthermore, the practical part contains the analysis of the company's contemporary situation including a survey based on a questionnaire and its analysis. In the third project part the author creates new communication strategies and communication programme for her company for a specific period of time, which will be based upon the results of the first two parts of the Diploma thesis. |
en |
dc.description.department |
Ústav marketingových komunikací |
cs |
dc.description.result |
obhájeno |
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/185
|
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/220
|
cs |
dc.rights.auth |
IP |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketingové komunikace |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketing Communications |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications |
en |
dc.thesis.degree-name |
Mgr. |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Mediální a komunikační studia |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Media and Communication Studies |
en |
dc.identifier.stag |
10626
|
|
dc.date.assigned |
2009-01-12 |
|
utb.result.grade |
A |
|