Návrh komunikační strategie firmy Antikvariát a klub Fiducia
Show full item record
No preview available
Title:
|
Návrh komunikační strategie firmy Antikvariát a klub Fiducia |
Author: |
Rozehnalová, Ilona
|
Advisor: |
Juříková, Martina
|
Abstract:
|
Tato diplomová práce se zabývá komunikační strategií firmy Antikvariát a klub Fiducia a uvedením teoretických poznatků a poznatků uskutečněných analýz do praxe. V teoretické části práce je popsána komunikační strategie v komerční i neziskové sféře a typy shromažďování informací pro tvorbu analýz. Dále je teoretická část zaměřena na výčet a objasnění jednotlivých typů strategických analýz a výzkumů, které autorka může použít při tvorbě komunikační strategie firmy. V závěru se teoretická část práce věnuje nástrojům marketingového mixu se zřetelem ke specifikám v neziskovém sektoru. Ve druhé, praktické části práce je představena firma Antikvariát a klub Fiducia, její současné cíle a komunikační nástroje. Praktická část rovněž obsahuje několik analýz aktuální situace firmy včetně dotazníkového šetření a jeho vyhodnocení. Třetí, projektová část je zaměřena na vytvoření nové komunikační strategie a komunikačního plánu firmy na vymezené období na základě poznatků z prvních dvou částí práce. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/7852
|
Date:
|
2009-04-27 |
Availability:
|
Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 27.04.2039
|
Department:
|
Ústav marketingových komunikací |
Discipline:
|
Marketingové komunikace |
Grade for thesis and defense:
|
A
10626
|
Citace závěřečné práce
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show full item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account