dc.contributor.advisor |
Chudý, Štefan
|
|
dc.contributor.author |
Lukačovič, Petr
|
|
dc.date.accessioned |
2010-07-13T14:21:33Z |
|
dc.date.available |
2010-07-13T14:21:33Z |
|
dc.date.issued |
2006-05-26 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
cs |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/780
|
|
dc.description.abstract |
ABSTRAKT Hovory o multimédiích se velmi podobají hovorům o lásce. Všichni souhlasí s tím, že je to dobrá věc, každý ji chce, chce se na ní podílet, ale každý má jiný názor, co "to" skutečně je. Právě teď mi obor připomíná partu teenagerů, kteří se rýpají v něčem, o čem si instinktivně myslí, že je to pravé, a celou dobu jsou zvědaví, jak a kdy si budou jisti, jestli jsou skutečně "v tom" a co budou dělat, pokud ano. |
cs |
dc.format |
74 s. |
cs |
dc.format.extent |
1223599 bytes |
cs |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cs |
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
Keywords: Sctructure
|
en |
dc.subject |
programme
|
en |
dc.subject |
screen
|
en |
dc.subject |
modulus
|
en |
dc.subject |
multimedia
|
en |
dc.subject |
text
|
en |
dc.subject |
graphic art
|
en |
dc.subject |
video
|
en |
dc.subject |
sound
|
en |
dc.subject |
animation
|
en |
dc.subject |
set
|
en |
dc.subject |
classes object
|
en |
dc.subject |
classes modulus
|
en |
dc.subject |
test
|
en |
dc.subject |
check question
|
en |
dc.subject |
answer
|
en |
dc.subject |
feedback
|
en |
dc.subject |
transfer
|
en |
dc.subject |
Klíčová slova: Struktura
|
cs |
dc.subject |
program
|
cs |
dc.subject |
obrazovka
|
cs |
dc.subject |
modul
|
cs |
dc.subject |
multimedia
|
cs |
dc.subject |
text
|
cs |
dc.subject |
grafika
|
cs |
dc.subject |
video
|
cs |
dc.subject |
zvuk
|
cs |
dc.subject |
animace
|
cs |
dc.subject |
soubor
|
cs |
dc.subject |
výukový objekt
|
cs |
dc.subject |
výukový modul
|
cs |
dc.subject |
testy
|
cs |
dc.subject |
kontrolní otázka
|
cs |
dc.subject |
odpověď
|
cs |
dc.subject |
zpětná vazba
|
cs |
dc.subject |
transfer
|
cs |
dc.title |
Využití ICT na ZŽ a SŠ |
cs |
dc.title.alternative |
Improvement ICT on PS and SS |
en |
dc.type |
diplomová práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Hrbáčková, Karla |
|
dc.date.accepted |
2006-06-22 |
|
dc.description.abstract-translated |
ABSTRACT Talking about multimedia is a lot like talking about love. Everybody agrees that it's a good thing, everybody wants it, wants to participate in it, but everybody has a different idea of Chat "it" really is. Right now, the industry reminds me of a bunch of teenagers dabbling in something that instinctively feels right, all the while wondering how and when they'll knot for sure if they're really in "it," and what to do about it if they are." |
en |
dc.description.department |
Ústav automatizace a řídicí techniky |
cs |
dc.description.result |
obhájeno |
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/91
|
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/220
|
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Učitelství informatiky pro základní a střední školy |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
IT Education at Elementary and Secondary Schools |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Applied Informatics |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta aplikované informatiky |
cs |
dc.thesis.degree-name |
Ing. |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Engineering Informatics |
en |
dc.thesis.degree-program |
Inženýrská informatika |
cs |
dc.identifier.stag |
4194
|
|
dc.date.assigned |
2006-02-14 |
|
utb.result.grade |
B |
|
local.subject |
informační technologie
|
cs |
local.subject |
střední školy
|
cs |
local.subject |
základní školy
|
cs |
local.subject |
počítačem podporovaná výuka
|
cs |
local.subject |
information technology
|
en |
local.subject |
secondary schools
|
en |
local.subject |
elementary schools
|
en |
local.subject |
computer-aided learning
|
en |