dc.contributor.advisor |
Prachař, Štěpán
|
|
dc.contributor.author |
Formánek, Miloslav
|
|
dc.date.accessioned |
2010-07-17T05:29:30Z |
|
dc.date.issued |
2008-05-12 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
cs |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/7751
|
|
dc.description.abstract |
Práce se zabývá problematikou nových médií, především aktuálními trendy v e-marketingu, možnostmi webu 2.0 a aplikacemi pro mobilní telefony. Popisuje základy pro úspěšnou firemní prezentaci na internetu a zároveň nastiňuje další méně tradiční možnosti propagace, které přinášejí vyšší návratnost investic. Ukazuje situaci internetu v ČR v porovnání se světem, důvody proč využívat e-marketing a jeho budoucnost. Zmiňuje termíny jako SEO, virální marketing, bannerová reklama, e-mail, UGC či online PR. Dává stručný přehled, jak měřit online kampaně a jak segmentovat moderní internet, který reprezentuje multimediální obsah tvořený uživateli v rámci sociálních sítí a komunit, stejně jako vyhledávače a e-shopy. Pro komplexnost je zmíněn také advergaming a další uplatnění nových médií například v domácnosti. |
cs |
dc.format |
61 |
cs |
dc.format.extent |
1698083 bytes |
cs |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cs |
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 12.05.2028 |
|
dc.subject |
nová média
|
cs |
dc.subject |
internet
|
cs |
dc.subject |
web 2.0
|
cs |
dc.subject |
mobilní marketing
|
cs |
dc.subject |
sociální sítě
|
cs |
dc.subject |
virální marketing
|
cs |
dc.subject |
optimalizace
|
cs |
dc.subject |
e-marketing
|
cs |
dc.subject |
online reklama
|
cs |
dc.subject |
new media
|
en |
dc.subject |
internet
|
en |
dc.subject |
web 2.0
|
en |
dc.subject |
mobile marketing
|
en |
dc.subject |
social networking
|
en |
dc.subject |
viral marketing
|
en |
dc.subject |
SEO
|
en |
dc.subject |
e-marketing
|
en |
dc.subject |
online promotion
|
en |
dc.title |
Využití nových médií v marketingových komunikacích |
cs |
dc.title.alternative |
Utilization of new media in marketing communications |
en |
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Sakáč, Radek |
|
dc.date.accepted |
2008-05-30 |
|
dc.date.vskp-available |
2028-05-12 |
|
dc.description.abstract-translated |
This work investigates new media, mainly current e-marketing trends, possibilities of web 2.0 and applications for mobile devices. It describes basic elements of successful company presentation on internet and also adumbrates another less common ways of promotion which entail higher return of investments. It shows the situation of internet in Czech Republic by comparison with the world, reasons why to utilize e-marketing and its future. This work also mentions terms like SEO, viral marketing, display advertising, e-mail, UGC or online PR. It gives brief overview how to measuer online campaigns and how to divide modern internet which is represented by multimedial content created by users in social networks and communities as well as search engines and e-shops. For completeness it also mention advergaming and another use of new media for example in households. |
en |
dc.description.department |
Ústav marketingových komunikací |
cs |
dc.description.result |
obhájeno |
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/126
|
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/220
|
cs |
dc.rights.auth |
IP |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketingové komunikace |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketing Communications |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Mediální a komunikační studia |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Media and Communication Studies |
en |
dc.identifier.stag |
7455
|
|
dc.date.assigned |
2008-01-07 |
|
utb.result.grade |
A |
|