Využití nových médií v marketingových komunikacích

DSpace Repository

Language: English čeština 

Využití nových médií v marketingových komunikacích

Show simple item record

dc.contributor.advisor Prachař, Štěpán
dc.contributor.author Formánek, Miloslav
dc.date.accessioned 2010-07-17T05:29:30Z
dc.date.issued 2008-05-12
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/7751
dc.description.abstract Práce se zabývá problematikou nových médií, především aktuálními trendy v e-marketingu, možnostmi webu 2.0 a aplikacemi pro mobilní telefony. Popisuje základy pro úspěšnou firemní prezentaci na internetu a zároveň nastiňuje další méně tradiční možnosti propagace, které přinášejí vyšší návratnost investic. Ukazuje situaci internetu v ČR v porovnání se světem, důvody proč využívat e-marketing a jeho budoucnost. Zmiňuje termíny jako SEO, virální marketing, bannerová reklama, e-mail, UGC či online PR. Dává stručný přehled, jak měřit online kampaně a jak segmentovat moderní internet, který reprezentuje multimediální obsah tvořený uživateli v rámci sociálních sítí a komunit, stejně jako vyhledávače a e-shopy. Pro komplexnost je zmíněn také advergaming a další uplatnění nových médií například v domácnosti. cs
dc.format 61 cs
dc.format.extent 1698083 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 12.05.2028
dc.subject nová média cs
dc.subject internet cs
dc.subject web 2.0 cs
dc.subject mobilní marketing cs
dc.subject sociální sítě cs
dc.subject virální marketing cs
dc.subject optimalizace cs
dc.subject e-marketing cs
dc.subject online reklama cs
dc.subject new media en
dc.subject internet en
dc.subject web 2.0 en
dc.subject mobile marketing en
dc.subject social networking en
dc.subject viral marketing en
dc.subject SEO en
dc.subject e-marketing en
dc.subject online promotion en
dc.title Využití nových médií v marketingových komunikacích cs
dc.title.alternative Utilization of new media in marketing communications en
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Sakáč, Radek
dc.date.accepted 2008-05-30
dc.date.vskp-available 2028-05-12
dc.description.abstract-translated This work investigates new media, mainly current e-marketing trends, possibilities of web 2.0 and applications for mobile devices. It describes basic elements of successful company presentation on internet and also adumbrates another less common ways of promotion which entail higher return of investments. It shows the situation of internet in Czech Republic by comparison with the world, reasons why to utilize e-marketing and its future. This work also mentions terms like SEO, viral marketing, display advertising, e-mail, UGC or online PR. It gives brief overview how to measuer online campaigns and how to divide modern internet which is represented by multimedial content created by users in social networks and communities as well as search engines and e-shops. For completeness it also mention advergaming and another use of new media for example in households. en
dc.description.department Ústav marketingových komunikací cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/126 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.rights.auth IP cs
dc.thesis.degree-discipline Marketingové komunikace cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing Communications en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications en
dc.thesis.degree-name Bc. cs
dc.thesis.degree-program Mediální a komunikační studia cs
dc.thesis.degree-program Media and Communication Studies en
dc.identifier.stag 7455
dc.date.assigned 2008-01-07
utb.result.grade A


Files in this item

Files Size Format View
formánek_2008_bp.pdfBlocked 1.619Mb PDF View/Open
formánek_2008_vp.doc 44.5Kb Microsoft Word View/Open
formánek_2008_op.pdf 95.93Kb PDF View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account