Využití nových médií v marketingových komunikacích
Show full item record
No preview available
Title:
|
Využití nových médií v marketingových komunikacích |
Author: |
Formánek, Miloslav
|
Advisor: |
Prachař, Štěpán
|
Abstract:
|
Práce se zabývá problematikou nových médií, především aktuálními trendy v e-marketingu, možnostmi webu 2.0 a aplikacemi pro mobilní telefony. Popisuje základy pro úspěšnou firemní prezentaci na internetu a zároveň nastiňuje další méně tradiční možnosti propagace, které přinášejí vyšší návratnost investic. Ukazuje situaci internetu v ČR v porovnání se světem, důvody proč využívat e-marketing a jeho budoucnost. Zmiňuje termíny jako SEO, virální marketing, bannerová reklama, e-mail, UGC či online PR. Dává stručný přehled, jak měřit online kampaně a jak segmentovat moderní internet, který reprezentuje multimediální obsah tvořený uživateli v rámci sociálních sítí a komunit, stejně jako vyhledávače a e-shopy. Pro komplexnost je zmíněn také advergaming a další uplatnění nových médií například v domácnosti. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/7751
|
Date:
|
2008-05-12 |
Availability:
|
Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 12.05.2028
|
Department:
|
Ústav marketingových komunikací |
Discipline:
|
Marketingové komunikace |
Grade for thesis and defense:
|
A
7455
|
Citace závěřečné práce
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show full item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account