dc.contributor.advisor |
Kozák, Vratislav
|
|
dc.contributor.author |
Slováčková, Renáta
|
|
dc.date.accessioned |
2010-07-17T04:48:33Z |
|
dc.date.available |
2018-05-23T23:00:08Z |
|
dc.date.issued |
2008-05-23 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
cs |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/7655
|
|
dc.description.abstract |
Řízení vztahů se zákazníky (Customer Relationship Management - CRM) je podnikatelskou filozofií a strategií pro získávání a udržení nejhodnotnějších vztahů se zákazníky firmy. Komunikace se zákazníkem je prvkem, který by ve správně fungující a prosperující firmě 21. stolení rozhodně neměl chybět. Zákazník je nejdůležitějším článkem trhu, a pokud mu není věnovaná dostatečná péče a pozornost, odchází od společnosti ke konkurenci. A proto by firma, která chce být nejlepší ve svém oboru a úspěšná na trhu, měla CRM zařadit do svých aktivit. Analyzovanou společností z hlediska využívání CRM je společnost Viessmann, s.r.o. |
cs |
dc.format |
53 |
cs |
dc.format.extent |
2687546 bytes |
cs |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cs |
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 23.05.2018 |
|
dc.subject |
Analýza
|
cs |
dc.subject |
Customer Relationship Management
|
cs |
dc.subject |
CRM
|
cs |
dc.subject |
databáze
|
cs |
dc.subject |
informace
|
cs |
dc.subject |
konkurenceschopnost
|
cs |
dc.subject |
procesy
|
cs |
dc.subject |
řízení vztahů se zákazníky
|
cs |
dc.subject |
zaměstnanci
|
cs |
dc.subject |
Analysis
|
en |
dc.subject |
Competitive Advantage
|
en |
dc.subject |
Customer Relationship Management
|
en |
dc.subject |
CRM
|
en |
dc.subject |
Database
|
en |
dc.subject |
Employees
|
en |
dc.subject |
Information
|
en |
dc.subject |
Processes
|
en |
dc.title |
CRM jako konkurenční výhoda firmy Viessmann, spol. s r. o. |
cs |
dc.title.alternative |
CRM as a competitive advantage of Viessmann,Ltd. |
en |
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Nevrlá, Jitka |
|
dc.date.accepted |
2008-06-11 |
|
dc.description.abstract-translated |
Customer relationship management (CRM) is a business philosophy and a strategy for ob-taining and keeping the most valuable relationships with the company's customers. Com-munication with customers wouldn't be missed in well prospering and well running com-pany of the 21st century. The customer is the most important point of a market and when the company doesn't take care of him in attention, he leaves the company to go to the competition. The company that wants to succeed in business should CRM use. I cooperated with Viessmann Ltd. |
en |
dc.description.department |
Ústav managementu |
cs |
dc.description.result |
obhájeno |
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/115
|
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/220
|
cs |
dc.rights.auth |
IP |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Management a ekonomika |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Management and economics |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Ekonomika a management |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Economics and Management |
en |
dc.identifier.stag |
9746
|
|
dc.date.assigned |
2008-03-21 |
|
utb.result.grade |
A |
|