CRM jako konkurenční výhoda firmy Viessmann, spol. s r. o.

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

CRM jako konkurenční výhoda firmy Viessmann, spol. s r. o.

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: CRM jako konkurenční výhoda firmy Viessmann, spol. s r. o.
Autor: Slováčková, Renáta
Vedoucí: Kozák, Vratislav
Abstrakt: Řízení vztahů se zákazníky (Customer Relationship Management - CRM) je podnikatelskou filozofií a strategií pro získávání a udržení nejhodnotnějších vztahů se zákazníky firmy. Komunikace se zákazníkem je prvkem, který by ve správně fungující a prosperující firmě 21. stolení rozhodně neměl chybět. Zákazník je nejdůležitějším článkem trhu, a pokud mu není věnovaná dostatečná péče a pozornost, odchází od společnosti ke konkurenci. A proto by firma, která chce být nejlepší ve svém oboru a úspěšná na trhu, měla CRM zařadit do svých aktivit. Analyzovanou společností z hlediska využívání CRM je společnost Viessmann, s.r.o.
URI: http://hdl.handle.net/10563/7655
Datum: 2008-05-23
Dostupnost: Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 23.05.2018
Ústav: Ústav managementu
Studijní obor: Management a ekonomika
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: A 9746


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit
slováčková_2008_bp.pdfZablokované 2.563Mb PDF Zobrazit/otevřít
slováčková_2008_vp.doc 46Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít
slováčková_2008_op.doc 49Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet