CRM jako konkurenční výhoda firmy Viessmann, spol. s r. o.
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
CRM jako konkurenční výhoda firmy Viessmann, spol. s r. o. |
Autor: |
Slováčková, Renáta
|
Vedoucí: |
Kozák, Vratislav
|
Abstrakt:
|
Řízení vztahů se zákazníky (Customer Relationship Management - CRM) je podnikatelskou filozofií a strategií pro získávání a udržení nejhodnotnějších vztahů se zákazníky firmy. Komunikace se zákazníkem je prvkem, který by ve správně fungující a prosperující firmě 21. stolení rozhodně neměl chybět. Zákazník je nejdůležitějším článkem trhu, a pokud mu není věnovaná dostatečná péče a pozornost, odchází od společnosti ke konkurenci. A proto by firma, která chce být nejlepší ve svém oboru a úspěšná na trhu, měla CRM zařadit do svých aktivit. Analyzovanou společností z hlediska využívání CRM je společnost Viessmann, s.r.o. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/7655
|
Datum:
|
2008-05-23 |
Dostupnost:
|
Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 23.05.2018
|
Ústav:
|
Ústav managementu |
Studijní obor:
|
Management a ekonomika |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
A
9746
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet