dc.contributor.advisor |
Jurášková, Olga
|
|
dc.contributor.author |
Zarzycký, Roman
|
|
dc.date.accessioned |
2010-07-17T04:44:48Z |
|
dc.date.issued |
2008-04-25 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
cs |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/7644
|
|
dc.description.abstract |
Rozhlasovou komunikaci a její prodej lze efektivně řídit pouze za použití prostředků, které lze dlouhodobě využívat jako prvek podpory, plánování, rozvoje, řízení a kontroly. Jedním ze základních pilířů podpory prodeje v mediální agentuře je systém CRM, tj. Customer Relationship Management. Na komerční možnosti rozhlasu má vliv množství jeho posluchačů, postavení na trhu, plánování a řízení týmů. Rozhlasovou stanici, stejně tak mediální agenturu reprezentuje konzultant, schopný zaujmout a orientovat se na řešení problému. Úspěšnost prodejních týmů ovlivňuje plánování měřitelných proměnných a hodnocení dílčích cílů. Efektivita prodeje závisí na práci s prodejním personálem. Především jde o stanovování cílů, plánování výkonů, určování hodnotících proměnných jednotlivých obchodních zástupců. Všechny tyto analýzy lze úspěšně sledovat, pokud na výsledcích prodejního týmu lze zhodnotit řadu důležitých parametrů. CRM umožňuje tato kritéria naplňovat. Značný význam má interní i externí komunikace prostřednictvím CRM , která je základem motivace a úspěchu osobního prodeje, řízení jednotlivce i týmu, stejně jako analýz a reportování. |
cs |
dc.format |
85s., 19s obr. příloh |
cs |
dc.format.extent |
4254905 bytes |
cs |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cs |
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 25.04.2028 |
|
dc.subject |
CRM
|
cs |
dc.subject |
rozhlas
|
cs |
dc.subject |
vysílání
|
cs |
dc.subject |
komunikace
|
cs |
dc.subject |
obchod
|
cs |
dc.subject |
prodej
|
cs |
dc.subject |
prodejce
|
cs |
dc.subject |
zástupce
|
cs |
dc.subject |
analýza
|
cs |
dc.subject |
řízení
|
cs |
dc.subject |
hodnocení
|
cs |
dc.subject |
projekt
|
cs |
dc.subject |
data
|
cs |
dc.subject |
CRM
|
en |
dc.subject |
radio
|
en |
dc.subject |
broadcast
|
en |
dc.subject |
communication
|
en |
dc.subject |
business
|
en |
dc.subject |
sales
|
en |
dc.subject |
sales man
|
en |
dc.subject |
represent ant
|
en |
dc.subject |
analysis
|
en |
dc.subject |
management
|
en |
dc.subject |
evaluation
|
en |
dc.subject |
project
|
en |
dc.subject |
data
|
en |
dc.title |
CRM mediální agentury REGIE RADIO MUSIC, Lagardere Czech |
cs |
dc.title.alternative |
Customer Relationship management of medial agency Regie Radio Music, Lagardere Czech |
en |
dc.type |
diplomová práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Juříková, Martina |
|
dc.date.accepted |
2008-05-27 |
|
dc.date.vskp-available |
2028-04-25 |
|
dc.description.abstract-translated |
Radio communication and its sale can be effectively managed only by means usable in the long term as an element of support, planning, development, management and control. One of the basement of a sale support in media agency is the system CRM - Customer Relationship Management. Commercial possibilities of the radio broadcast are directly influent by the number of the listeners and the time spent, marketability and planning and managing of teams. Radio station as well as media agency is representing a sales consultant which is able to attract attention and be oriented to the problem solution. Sales team and business success depend on planning all of measurable items and evaluation of the partly goals. The Sales affectivity depends on handling with Sales personnel. Goal setting, detail planning and setting evaluation criteria of individual sales represent ants. All these analyses can be successfully monitored, if the results of the Sales team can be evaluate many important arguments. |
en |
dc.description.department |
Ústav marketingových komunikací |
cs |
dc.description.result |
obhájeno |
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/185
|
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/220
|
cs |
dc.rights.auth |
IP |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketingové komunikace |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketing Communications |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications |
en |
dc.thesis.degree-name |
Mgr. |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Mediální a komunikační studia |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Media and Communication Studies |
en |
dc.identifier.stag |
7626
|
|
dc.date.assigned |
2008-01-07 |
|
utb.result.grade |
A |
|