CRM mediální agentury REGIE RADIO MUSIC, Lagardere Czech

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

CRM mediální agentury REGIE RADIO MUSIC, Lagardere Czech

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: CRM mediální agentury REGIE RADIO MUSIC, Lagardere Czech
Autor: Zarzycký, Roman
Vedoucí: Jurášková, Olga
Abstrakt: Rozhlasovou komunikaci a její prodej lze efektivně řídit pouze za použití prostředků, které lze dlouhodobě využívat jako prvek podpory, plánování, rozvoje, řízení a kontroly. Jedním ze základních pilířů podpory prodeje v mediální agentuře je systém CRM, tj. Customer Relationship Management. Na komerční možnosti rozhlasu má vliv množství jeho posluchačů, postavení na trhu, plánování a řízení týmů. Rozhlasovou stanici, stejně tak mediální agenturu reprezentuje konzultant, schopný zaujmout a orientovat se na řešení problému. Úspěšnost prodejních týmů ovlivňuje plánování měřitelných proměnných a hodnocení dílčích cílů. Efektivita prodeje závisí na práci s prodejním personálem. Především jde o stanovování cílů, plánování výkonů, určování hodnotících proměnných jednotlivých obchodních zástupců. Všechny tyto analýzy lze úspěšně sledovat, pokud na výsledcích prodejního týmu lze zhodnotit řadu důležitých parametrů. CRM umožňuje tato kritéria naplňovat. Značný význam má interní i externí komunikace prostřednictvím CRM , která je základem motivace a úspěchu osobního prodeje, řízení jednotlivce i týmu, stejně jako analýz a reportování.
URI: http://hdl.handle.net/10563/7644
Datum: 2008-04-25
Dostupnost: Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 25.04.2028
Ústav: Ústav marketingových komunikací
Studijní obor: Marketingové komunikace
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: A 7626


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit
zarzycký_2008_dp.pdfZablokované 4.057Mb PDF Zobrazit/otevřít
zarzycký_2008_vp.doc 49Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít
zarzycký_2008_op.doc 58Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet