CRM mediální agentury REGIE RADIO MUSIC, Lagardere Czech
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
CRM mediální agentury REGIE RADIO MUSIC, Lagardere Czech |
Autor: |
Zarzycký, Roman
|
Vedoucí: |
Jurášková, Olga
|
Abstrakt:
|
Rozhlasovou komunikaci a její prodej lze efektivně řídit pouze za použití prostředků, které lze dlouhodobě využívat jako prvek podpory, plánování, rozvoje, řízení a kontroly. Jedním ze základních pilířů podpory prodeje v mediální agentuře je systém CRM, tj. Customer Relationship Management. Na komerční možnosti rozhlasu má vliv množství jeho posluchačů, postavení na trhu, plánování a řízení týmů. Rozhlasovou stanici, stejně tak mediální agenturu reprezentuje konzultant, schopný zaujmout a orientovat se na řešení problému. Úspěšnost prodejních týmů ovlivňuje plánování měřitelných proměnných a hodnocení dílčích cílů. Efektivita prodeje závisí na práci s prodejním personálem. Především jde o stanovování cílů, plánování výkonů, určování hodnotících proměnných jednotlivých obchodních zástupců. Všechny tyto analýzy lze úspěšně sledovat, pokud na výsledcích prodejního týmu lze zhodnotit řadu důležitých parametrů. CRM umožňuje tato kritéria naplňovat. Značný význam má interní i externí komunikace prostřednictvím CRM , která je základem motivace a úspěchu osobního prodeje, řízení jednotlivce i týmu, stejně jako analýz a reportování. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/7644
|
Datum:
|
2008-04-25 |
Dostupnost:
|
Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 25.04.2028
|
Ústav:
|
Ústav marketingových komunikací |
Studijní obor:
|
Marketingové komunikace |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
A
7626
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet