dc.contributor.advisor |
Zelinský, Miroslav
|
|
dc.contributor.author |
Gabrhelík, Lukáš
|
|
dc.date.accessioned |
2010-07-17T03:57:17Z |
|
dc.date.available |
2010-07-17T03:57:17Z |
|
dc.date.issued |
2008-05-12 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
cs |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/7527
|
|
dc.description.abstract |
Cílem bakalářské práce je bližší seznámení se s lifestylovým médiem zastoupeným magazínem Maxim, definování jeho prvků a pochopení podstaty existence. Vysvětlíme si, co cílová skupina čtenářů očekává, co jim magazín přináší a jaké hrozby se pro čtenáře skrývají uvnitř. Práce je rozdělena na tři částí, přičemž první se zaměřuje na historický vývoj až ke vzniku periodik a dělení médií. Druhá část se zaměřuje na analýzu Maximu za rok 2007 a hodnotí použité prvky inzerce za dané období. Třetí a závěrečná část se zaměřuje na vyhodnocení zjištěných dat a z nich vyplývajících návrhů na řešení nedostatků vedoucí ke zlepšení současného stavu. Práce má sloužit jako prostředek pro vysvětlení a pochopení způsobu komunikace na lifestylovém trhu a formy zpracování této komunikace. |
cs |
dc.format |
61 s. textu práce, 35 s. ob |
cs |
dc.format.extent |
20446705 bytes |
cs |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cs |
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
Maxim
|
cs |
dc.subject |
marketing
|
cs |
dc.subject |
analýza inzerce
|
cs |
dc.subject |
skrytá reklama
|
cs |
dc.subject |
lifestyle
|
cs |
dc.subject |
periodikum
|
cs |
dc.subject |
magazín
|
cs |
dc.subject |
reklama
|
cs |
dc.subject |
národní mutace
|
cs |
dc.subject |
komunikace
|
cs |
dc.subject |
analýza
|
cs |
dc.subject |
PR
|
cs |
dc.subject |
soutěž
|
cs |
dc.subject |
Maxim
|
en |
dc.subject |
marketing
|
en |
dc.subject |
research
|
en |
dc.subject |
advertising
|
en |
dc.subject |
advertisement
|
en |
dc.subject |
lifestyle
|
en |
dc.subject |
magazine
|
en |
dc.subject |
communication
|
en |
dc.subject |
PR
|
en |
dc.subject |
competition
|
en |
dc.title |
Reklama v národních mutacích lifestylových časopisů pro muže (lifestylový měsíčník Maxim) |
cs |
dc.title.alternative |
Advertising analysis in national version of lifestyle magazine for men (Maxim) |
en |
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Gregarová, Magda |
|
dc.date.accepted |
2008-06-02 |
|
dc.description.abstract-translated |
This thesis will show comprehensive data needed to understand what a lifestyle media Maxim is. I will explain what it's target group expect, what Maxim gives them and what are it's issues. Thesis is shared into three chapters. First chapture shows history of media and it's development, second one is about Maxim advertising research and third one shows results and ideas to make things better. At the end I will think up how to improve business activities and functionality of the media. |
en |
dc.description.department |
Ústav marketingových komunikací |
cs |
dc.description.result |
obhájeno |
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/126
|
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/220
|
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketingové komunikace |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketing Communications |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Mediální a komunikační studia |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Media and Communication Studies |
en |
dc.identifier.stag |
7458
|
|
dc.date.assigned |
2008-01-07 |
|
utb.result.grade |
C |
|