Reklama v národních mutacích lifestylových časopisů pro muže (lifestylový měsíčník Maxim)
Show full item record
No preview available
Title:
|
Reklama v národních mutacích lifestylových časopisů pro muže (lifestylový měsíčník Maxim) |
Author: |
Gabrhelík, Lukáš
|
Advisor: |
Zelinský, Miroslav
|
Abstract:
|
Cílem bakalářské práce je bližší seznámení se s lifestylovým médiem zastoupeným magazínem Maxim, definování jeho prvků a pochopení podstaty existence. Vysvětlíme si, co cílová skupina čtenářů očekává, co jim magazín přináší a jaké hrozby se pro čtenáře skrývají uvnitř. Práce je rozdělena na tři částí, přičemž první se zaměřuje na historický vývoj až ke vzniku periodik a dělení médií. Druhá část se zaměřuje na analýzu Maximu za rok 2007 a hodnotí použité prvky inzerce za dané období. Třetí a závěrečná část se zaměřuje na vyhodnocení zjištěných dat a z nich vyplývajících návrhů na řešení nedostatků vedoucí ke zlepšení současného stavu. Práce má sloužit jako prostředek pro vysvětlení a pochopení způsobu komunikace na lifestylovém trhu a formy zpracování této komunikace. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/7527
|
Date:
|
2008-05-12 |
Availability:
|
Bez omezení |
Department:
|
Ústav marketingových komunikací |
Discipline:
|
Marketingové komunikace |
Grade for thesis and defense:
|
C
7458
|
Citace závěřečné práce
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show full item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account