dc.contributor.advisor |
Jurášková, Olga
|
|
dc.contributor.author |
Paloušová, Jelena
|
|
dc.date.accessioned |
2010-07-17T03:51:45Z |
|
dc.date.issued |
2008-04-25 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
cs |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/7518
|
|
dc.description.abstract |
Diplomová práce se zabývá tématem paralelní komunikace prodejce a dodavatelů v prostředí B2B. Na základě výzkumné sondy nákupního rozhodování zákazníka velkoobchodu doporučuje autorka strategii komunikací obou subjektů, včetně konkrétních nástrojů. Předkládá návrh komunikačního mixu odborného velkoobchodu, který optimalizuje společné propagační aktivity, přičemž za nejefektivnější způsob paralelní komunikace image obou značek považuje event marketing. |
cs |
dc.format |
69 |
cs |
dc.format.extent |
1064543 bytes |
cs |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cs |
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 25.04.2038 |
|
dc.subject |
Komunikace B2B
|
cs |
dc.subject |
komunikace značek
|
cs |
dc.subject |
paralelní komunikace
|
cs |
dc.subject |
komunikace velkoobchodu
|
cs |
dc.subject |
odborný velkoobchod
|
cs |
dc.subject |
B2B communication
|
en |
dc.subject |
communication of brands
|
en |
dc.subject |
parallel communication
|
en |
dc.subject |
communication of a wholesaler
|
en |
dc.subject |
professional wholesaler
|
en |
dc.title |
Paralelní komunikace značky prodejce a značek výrobců v odborném velkoobchodě |
cs |
dc.title.alternative |
Parallel communication of a specialized wholesale company's brand name and the brand names of its suppliers |
en |
dc.type |
diplomová práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Soukalová, Radomila |
|
dc.date.accepted |
2008-05-27 |
|
dc.date.vskp-available |
2038-04-25 |
|
dc.description.abstract-translated |
This master thesis focuses on aspects of parallel communication of a wholesaler and its suppliers in the B2B surroundings. Based on a research probe into the decision-making regarding purchase of customers of the wholesaler the author suggests a communication strategy for both subjects, including specific tools. She presents a project of a communication mix of the professional wholesaler. The project optimizes joint promotional activities and the author considers event marketing to be the most efficient way of parallel communications of both brands. |
en |
dc.description.department |
Ústav marketingových komunikací |
cs |
dc.description.result |
obhájeno |
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/185
|
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/220
|
cs |
dc.rights.auth |
IP |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketingové komunikace |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketing Communications |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications |
en |
dc.thesis.degree-name |
Mgr. |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Mediální a komunikační studia |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Media and Communication Studies |
en |
dc.identifier.stag |
4962
|
|
dc.date.assigned |
2008-01-07 |
|
utb.result.grade |
D |
|