Paralelní komunikace značky prodejce a značek výrobců v odborném velkoobchodě
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Paralelní komunikace značky prodejce a značek výrobců v odborném velkoobchodě |
Autor: |
Paloušová, Jelena
|
Vedoucí: |
Jurášková, Olga
|
Abstrakt:
|
Diplomová práce se zabývá tématem paralelní komunikace prodejce a dodavatelů v prostředí B2B. Na základě výzkumné sondy nákupního rozhodování zákazníka velkoobchodu doporučuje autorka strategii komunikací obou subjektů, včetně konkrétních nástrojů. Předkládá návrh komunikačního mixu odborného velkoobchodu, který optimalizuje společné propagační aktivity, přičemž za nejefektivnější způsob paralelní komunikace image obou značek považuje event marketing. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/7518
|
Datum:
|
2008-04-25 |
Dostupnost:
|
Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 25.04.2038
|
Ústav:
|
Ústav marketingových komunikací |
Studijní obor:
|
Marketingové komunikace |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
D
4962
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet