Projekt zpracování učebních osnov předmětu IKT/ICT

DSpace Repository

Language: English čeština 

Projekt zpracování učebních osnov předmětu IKT/ICT

Show simple item record

dc.contributor.advisor Mikulová, Lenka
dc.contributor.author Šnevajs, Jakub
dc.date.accessioned 2010-07-17T03:35:34Z
dc.date.available 2010-07-17T03:35:34Z
dc.date.issued 2008-06-06
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/7491
dc.description.abstract Tato diplomová práce se zabývá tvorbou funkčních osnov pro výuku předmětu IKT/ICT ve druhém roce studia oboru Technické lyceum na SPŠS Vsetín a to se zohledněním všech změn, které nastaly zavedením nových rámcových vzdělávacích programů (RVP). V teoretické části práce jsou popsány veškeré důležité informace spojené s tvorbou učebních osnov a výukou obecně, praktická část se pak zabývá samotnou realizací osnov předmětu IKT/ICT a vývojem komplexních materiálů do výuky, které by zohlednily také individuální učební styl žáků. Výstupem práce jsou pak nové osnovy pro výuku druhého ročníku předmětu IKT/ICT navržené v souladu s požadavky RVP a komplexní materiály do výuky pokrývající celý druhý ročník studia tohoto předmětu. Materiály jsou vytvořeny v podobě výkladových prezentací, video tutoriálů, zadání prací s ohledem na řešení problémových situací skutečného života, a ověřovacích testů. Celá struktura učiva je navržena tak, aby nenásilnou formou docházelo k rozvíjení všech klíčových kompetencí studentů, a zároveň byl obsažen co možná největší počet průřezových témat. cs
dc.format 109 s., 11 s. příloh cs
dc.format.extent 1896089 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso en
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject Education programme en
dc.subject curriculum en
dc.subject competence en
dc.subject cross-curricular subjects en
dc.subject goals en
dc.subject education process en
dc.subject thematic unit en
dc.subject subject matter en
dc.subject lesson en
dc.subject teaching methods en
dc.subject motivation en
dc.subject organisation forms en
dc.subject remember en
dc.subject examination en
dc.subject assessment en
dc.subject classification en
dc.subject didactical equipment en
dc.subject research en
dc.subject presentation en
dc.subject tutorial en
dc.subject test en
dc.subject SPŠS Vsetín en
dc.subject Wink 2.0 en
dc.subject Vzdělávací program cs
dc.subject učební osnovy cs
dc.subject kompetence cs
dc.subject průřezová témata cs
dc.subject cíle cs
dc.subject vyučování cs
dc.subject tématický celek cs
dc.subject učivo cs
dc.subject vyučovací hodina cs
dc.subject výukové metody cs
dc.subject motivace cs
dc.subject organizační formy cs
dc.subject zapamatování cs
dc.subject ověřování vědomostí cs
dc.subject hodnocení cs
dc.subject klasifikace cs
dc.subject didaktické vybavení cs
dc.subject výzkum cs
dc.subject prezentace cs
dc.subject tutoriál cs
dc.subject test cs
dc.subject SPŠS Vsetín cs
dc.subject Wink 2.0 cs
dc.title Projekt zpracování učebních osnov předmětu IKT/ICT cs
dc.title.alternative Development of the Curriculum for the Subject IKT/ICT en
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Mikula, Radek
dc.date.accepted 2008-06-30
dc.description.abstract-translated This diploma thesis deals with development of functional curriculum for education of subject IKT/ICT in second year of study in Technical lyceum field of study at SPŠS Vsetín, with consideration of all changes made due to launch of new framework education programmes (FEP). In theoretical part there is described all the necessary information connected with development of the curriculum and the process of education generally, practical part then deals with concrete realization of curriculum for the subject IKT/ICT and with development of complex materials for the education process, which would keep in mind also the individual learning style of students. Results of this work are the new curriculum for education of the subject IKT/ICT, which has been proposed according to requirements of FEP, and complex materials for education, which entirely cover the second year of study of this subject. Materials are developed in form of explanatory presentations, video tutorials, assignments of work with consideration to real-life problem situations, and examinational tests. The structure of entire subject matter is developed in way which ensures that students will spontaneously develop all their key competencies, and that there will be contained as many cross-curricular subjects as possible at the same time. en
dc.description.department Ústav automatizace a řídicí techniky cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/91 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.thesis.degree-discipline Učitelství informatiky pro základní a střední školy cs
dc.thesis.degree-discipline IT Education at Elementary and Secondary Schools en
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Applied Informatics en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta aplikované informatiky cs
dc.thesis.degree-name Ing. cs
dc.thesis.degree-program Engineering Informatics en
dc.thesis.degree-program Inženýrská informatika cs
dc.identifier.stag 9839
dc.date.assigned 2008-02-22
utb.result.grade A
local.subject učební osnovy cs
local.subject učební pomůcky cs
local.subject informační technologie cs
local.subject subject programmes en
local.subject teaching aids en
local.subject information technology en


Files in this item

Files Size Format View
šnevajs_2008_dp.pdf 1.808Mb PDF View/Open
šnevajs_2008_vp.pdf 394.5Kb PDF View/Open
šnevajs_2008_op.doc 47Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account