dc.contributor.advisor |
Mikulová, Lenka
|
|
dc.contributor.author |
Šnevajs, Jakub
|
|
dc.date.accessioned |
2010-07-17T03:35:34Z |
|
dc.date.available |
2010-07-17T03:35:34Z |
|
dc.date.issued |
2008-06-06 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
cs |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/7491
|
|
dc.description.abstract |
Tato diplomová práce se zabývá tvorbou funkčních osnov pro výuku předmětu IKT/ICT ve druhém roce studia oboru Technické lyceum na SPŠS Vsetín a to se zohledněním všech změn, které nastaly zavedením nových rámcových vzdělávacích programů (RVP). V teoretické části práce jsou popsány veškeré důležité informace spojené s tvorbou učebních osnov a výukou obecně, praktická část se pak zabývá samotnou realizací osnov předmětu IKT/ICT a vývojem komplexních materiálů do výuky, které by zohlednily také individuální učební styl žáků. Výstupem práce jsou pak nové osnovy pro výuku druhého ročníku předmětu IKT/ICT navržené v souladu s požadavky RVP a komplexní materiály do výuky pokrývající celý druhý ročník studia tohoto předmětu. Materiály jsou vytvořeny v podobě výkladových prezentací, video tutoriálů, zadání prací s ohledem na řešení problémových situací skutečného života, a ověřovacích testů. Celá struktura učiva je navržena tak, aby nenásilnou formou docházelo k rozvíjení všech klíčových kompetencí studentů, a zároveň byl obsažen co možná největší počet průřezových témat. |
cs |
dc.format |
109 s., 11 s. příloh |
cs |
dc.format.extent |
1896089 bytes |
cs |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cs |
dc.language.iso |
en |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
Education programme
|
en |
dc.subject |
curriculum
|
en |
dc.subject |
competence
|
en |
dc.subject |
cross-curricular subjects
|
en |
dc.subject |
goals
|
en |
dc.subject |
education process
|
en |
dc.subject |
thematic unit
|
en |
dc.subject |
subject matter
|
en |
dc.subject |
lesson
|
en |
dc.subject |
teaching methods
|
en |
dc.subject |
motivation
|
en |
dc.subject |
organisation forms
|
en |
dc.subject |
remember
|
en |
dc.subject |
examination
|
en |
dc.subject |
assessment
|
en |
dc.subject |
classification
|
en |
dc.subject |
didactical equipment
|
en |
dc.subject |
research
|
en |
dc.subject |
presentation
|
en |
dc.subject |
tutorial
|
en |
dc.subject |
test
|
en |
dc.subject |
SPŠS Vsetín
|
en |
dc.subject |
Wink 2.0
|
en |
dc.subject |
Vzdělávací program
|
cs |
dc.subject |
učební osnovy
|
cs |
dc.subject |
kompetence
|
cs |
dc.subject |
průřezová témata
|
cs |
dc.subject |
cíle
|
cs |
dc.subject |
vyučování
|
cs |
dc.subject |
tématický celek
|
cs |
dc.subject |
učivo
|
cs |
dc.subject |
vyučovací hodina
|
cs |
dc.subject |
výukové metody
|
cs |
dc.subject |
motivace
|
cs |
dc.subject |
organizační formy
|
cs |
dc.subject |
zapamatování
|
cs |
dc.subject |
ověřování vědomostí
|
cs |
dc.subject |
hodnocení
|
cs |
dc.subject |
klasifikace
|
cs |
dc.subject |
didaktické vybavení
|
cs |
dc.subject |
výzkum
|
cs |
dc.subject |
prezentace
|
cs |
dc.subject |
tutoriál
|
cs |
dc.subject |
test
|
cs |
dc.subject |
SPŠS Vsetín
|
cs |
dc.subject |
Wink 2.0
|
cs |
dc.title |
Projekt zpracování učebních osnov předmětu IKT/ICT |
cs |
dc.title.alternative |
Development of the Curriculum for the Subject IKT/ICT |
en |
dc.type |
diplomová práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Mikula, Radek |
|
dc.date.accepted |
2008-06-30 |
|
dc.description.abstract-translated |
This diploma thesis deals with development of functional curriculum for education of subject IKT/ICT in second year of study in Technical lyceum field of study at SPŠS Vsetín, with consideration of all changes made due to launch of new framework education programmes (FEP). In theoretical part there is described all the necessary information connected with development of the curriculum and the process of education generally, practical part then deals with concrete realization of curriculum for the subject IKT/ICT and with development of complex materials for the education process, which would keep in mind also the individual learning style of students. Results of this work are the new curriculum for education of the subject IKT/ICT, which has been proposed according to requirements of FEP, and complex materials for education, which entirely cover the second year of study of this subject. Materials are developed in form of explanatory presentations, video tutorials, assignments of work with consideration to real-life problem situations, and examinational tests. The structure of entire subject matter is developed in way which ensures that students will spontaneously develop all their key competencies, and that there will be contained as many cross-curricular subjects as possible at the same time. |
en |
dc.description.department |
Ústav automatizace a řídicí techniky |
cs |
dc.description.result |
obhájeno |
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/91
|
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/220
|
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Učitelství informatiky pro základní a střední školy |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
IT Education at Elementary and Secondary Schools |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Applied Informatics |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta aplikované informatiky |
cs |
dc.thesis.degree-name |
Ing. |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Engineering Informatics |
en |
dc.thesis.degree-program |
Inženýrská informatika |
cs |
dc.identifier.stag |
9839
|
|
dc.date.assigned |
2008-02-22 |
|
utb.result.grade |
A |
|
local.subject |
učební osnovy
|
cs |
local.subject |
učební pomůcky
|
cs |
local.subject |
informační technologie
|
cs |
local.subject |
subject programmes
|
en |
local.subject |
teaching aids
|
en |
local.subject |
information technology
|
en |