Kulturní aspekty kreativní strategie televizní reklamy

DSpace Repository

Language: English čeština 

Kulturní aspekty kreativní strategie televizní reklamy

Show full item record

No preview available
Title: Kulturní aspekty kreativní strategie televizní reklamy
Author: Forejtarová, Jana
Advisor: Světlík, Jaroslav
Abstract: Hodnoty ovlivňují postoje a přání lidí nejen ve vztahu k produktu, značce a spotřebnímu chování, ale rovněž ve vztahu k reklamě. Firma by neměla plánovat a realizovat své reklamní aktivity bez ohledu na kulturní prostředí, ve kterém podniká. Tato diplomová práce pod názvem Kulturní aspekty kreativní strategie televizní reklamy se zabývá problematikou kulturních národních rozdílů v kulturních hodnotách zemí EU a jejich vlivu na reklamu, zejména v kreativní strategii, kam patří strategie sdělení, reklamní apel, informační obsah, formát reklamy a realizace reklamy.
URI: http://hdl.handle.net/10563/744
Date: 2006-05-15
Availability: Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 15.05.2008
Department: Ústav marketingových komunikací
Discipline: Marketingové komunikace
Grade for thesis and defense: B 2756


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View
forejtarová_2006_dp.pdf 742.7Kb PDF View/Open
forejtarová_2006_vp.doc 58.5Kb Microsoft Word View/Open
forejtarová_2006_op.doc 54Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account