Kulturní aspekty kreativní strategie televizní reklamy

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Kulturní aspekty kreativní strategie televizní reklamy

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Kulturní aspekty kreativní strategie televizní reklamy
Autor: Forejtarová, Jana
Vedoucí: Světlík, Jaroslav
Abstrakt: Hodnoty ovlivňují postoje a přání lidí nejen ve vztahu k produktu, značce a spotřebnímu chování, ale rovněž ve vztahu k reklamě. Firma by neměla plánovat a realizovat své reklamní aktivity bez ohledu na kulturní prostředí, ve kterém podniká. Tato diplomová práce pod názvem Kulturní aspekty kreativní strategie televizní reklamy se zabývá problematikou kulturních národních rozdílů v kulturních hodnotách zemí EU a jejich vlivu na reklamu, zejména v kreativní strategii, kam patří strategie sdělení, reklamní apel, informační obsah, formát reklamy a realizace reklamy.
URI: http://hdl.handle.net/10563/744
Datum: 2006-05-15
Dostupnost: Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 15.05.2008
Ústav: Ústav marketingových komunikací
Studijní obor: Marketingové komunikace
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: B 2756


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit
forejtarová_2006_dp.pdf 742.7Kb PDF Zobrazit/otevřít
forejtarová_2006_vp.doc 58.5Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít
forejtarová_2006_op.doc 54Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet