Marketing a marketingové komunikace vybrané neziskové organizace
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Bačuvčík, Radim
|
|
dc.contributor.author |
Vojířová, Romana
|
|
dc.date.accessioned |
2010-07-17T02:54:55Z |
|
dc.date.available |
2010-07-17T02:54:55Z |
|
dc.date.issued |
2008-05-12 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
cs |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/7389
|
|
dc.description.abstract |
Na základě rešerše odborné literatury a ostatních zdrojů vymezit specifika marketingu a marketingových komunikací organizací, jejichž cílem je zabránit sociální exkluzi žen, které se dlouhodobě starají o děti předškolního věku (mateřská a rodičovská centra). Stanovit východiska a matodiku pro analýzu marketingových a komunikačních aktivit vybraných organizací pracujících v tomto oboru. Analyzovat marketingové aktivity dvou mateřských center, srovnat přístupy obou organizací a zhodnotit jejich silné a slabé stránky. Zhodnotit výsledky této analýzy a navrhnout případná opatření pro zefektivnění jejich marketingových komunikací. |
cs |
dc.format |
51 s., 2 s. obr. příloh |
cs |
dc.format.extent |
486318 bytes |
cs |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cs |
dc.language.iso |
it |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Pouze v rámci univerzity |
|
dc.subject |
Marketingové komunikace
|
cs |
dc.subject |
neziskové organizace
|
cs |
dc.subject |
mateřská centra
|
cs |
dc.subject |
Marketing communications
|
en |
dc.subject |
non profit organizations
|
en |
dc.subject |
the moter's centrum
|
en |
dc.title |
Marketing a marketingové komunikace vybrané neziskové organizace |
cs |
dc.title.alternative |
Marketing and marketing communications of non profit making organizations |
en |
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Göttlichová, Marcela |
|
dc.date.accepted |
2008-05-28 |
|
dc.description.abstract-translated |
I try to specify generally the marketing and marketing communications of non profit making organizations in my bachelor's work. The other aim of my work is to define the specific area of marketing for particular non profit making organizations - The Mother's Centrum. I compare and analyze the communication of the mother's centrums in practical part of my work. I try to suggest possible steps how to improve their marketing and communications activities. By the help of these activities also the keeping the organizations. |
en |
dc.description.department |
Ústav marketingových komunikací |
cs |
dc.description.result |
obhájeno |
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/126
|
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/220
|
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketingové komunikace |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketing Communications |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Mediální a komunikační studia |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Media and Communication Studies |
en |
dc.identifier.stag |
7522
|
|
dc.date.assigned |
2008-01-07 |
|
utb.result.grade |
C |
|
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account