Marketing a marketingové komunikace vybrané neziskové organizace
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Marketing a marketingové komunikace vybrané neziskové organizace |
Autor: |
Vojířová, Romana
|
Vedoucí: |
Bačuvčík, Radim
|
Abstrakt:
|
Na základě rešerše odborné literatury a ostatních zdrojů vymezit specifika marketingu a marketingových komunikací organizací, jejichž cílem je zabránit sociální exkluzi žen, které se dlouhodobě starají o děti předškolního věku (mateřská a rodičovská centra). Stanovit východiska a matodiku pro analýzu marketingových a komunikačních aktivit vybraných organizací pracujících v tomto oboru. Analyzovat marketingové aktivity dvou mateřských center, srovnat přístupy obou organizací a zhodnotit jejich silné a slabé stránky. Zhodnotit výsledky této analýzy a navrhnout případná opatření pro zefektivnění jejich marketingových komunikací. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/7389
|
Datum:
|
2008-05-12 |
Dostupnost:
|
Pouze v rámci univerzity |
Ústav:
|
Ústav marketingových komunikací |
Studijní obor:
|
Marketingové komunikace |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
C
7522
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet