dc.contributor.advisor |
Juříková, Martina
|
|
dc.contributor.author |
Jandourková, Petra
|
|
dc.date.accessioned |
2010-07-17T02:42:54Z |
|
dc.date.issued |
2008-04-25 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
cs |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/7372
|
|
dc.description.abstract |
Cílem této diplomové práce je vytvoření komplexního materiálu, který je nezbytný pro strategické marketingové rozhodování ve vybraném segmentu na území České republi-ky. Dokument je určen pro potřeby české rodinné společnosti AG FOODS Group a.s. s přihlédnutím na analýzy zjištěné společností Brand&Brother. Práce je rozčleněna do něko-lika základních celků, od teoretické části zabývající se popisem segmentu, přes část prak-tickou, zahrnující hypotézy, analýzy, vlastní výzkumy až po shrnutí výsledků, návrhy opat-ření a výstupy. |
cs |
dc.format |
69 s., 10 s obr. příloh |
cs |
dc.format.extent |
438949 bytes |
cs |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cs |
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 25.04.2038 |
|
dc.subject |
strategie
|
cs |
dc.subject |
trh
|
cs |
dc.subject |
SWOT analýza
|
cs |
dc.subject |
segment trhu
|
cs |
dc.subject |
ETOP
|
cs |
dc.subject |
strategy
|
en |
dc.subject |
market
|
en |
dc.subject |
SWOT analysis
|
en |
dc.subject |
market segment
|
en |
dc.subject |
ETOP
|
en |
dc.title |
Marketingová strategie ve zvoleném segmentu ve společnosti AG FOODS Group,a.s. |
cs |
dc.title.alternative |
Marketing strategy for a specific segment of AG FOODS a.s. company |
en |
dc.type |
diplomová práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Bačuvčík, Radim |
|
dc.date.accepted |
2008-05-27 |
|
dc.date.vskp-available |
2038-04-25 |
|
dc.description.abstract-translated |
The target/aim of this bachelor work is the clear description of the segments of the Czech catering market, on which the Czech company AG FOODS Group a.s. could reach its posi-tion. This work includes also descriptions of the segment and the view on the methods, on which I came to the results with desciptions and analysis by Brand&Brother copany.The work is segmented into several main entities, starting with the theoretical part dealing with the description of the market and the used methods, to the practical part, which is dedicated to the more detailed description of the chosen company and its position on the market and as the resulting part focused on the resulting analysis, description and schemas in the individial segments and for the ovarall market. |
en |
dc.description.department |
Ústav marketingových komunikací |
cs |
dc.description.result |
obhájeno |
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/185
|
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/220
|
cs |
dc.rights.auth |
IP |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketingové komunikace |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketing Communications |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications |
en |
dc.thesis.degree-name |
Mgr. |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Mediální a komunikační studia |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Media and Communication Studies |
en |
dc.identifier.stag |
7588
|
|
dc.date.assigned |
2008-01-07 |
|
utb.result.grade |
B |
|